Gå til innhold

trening

lt_flexi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Creatine er ikke forbudt, du får kjøpt det på de fleste helsekost-butikker. Om du kjøper svart evnt. gjennom internett kan det i noen tilfeller ha blitt tilsatt litt steroider i kost-tilskudd. Dette er sjeldent:)

Bivirkninger vet jeg ikke noe om, det tviler jeg også på, ved riktig bruk (En uke hver måned?). Jeg kjenner en del som bruker creatin, og de kan MYE innen kosthold o.l.

Creatine erstatter kreatinen som ligger i bl.a kjøtt. Ettersom kroppen produserer kreatin selv, må du ikke bruke det over lengre tid, for da vil kroppen produsere mindre kreatin, for den blir narret til å tro at den ikke trenger noe mer. Derfor, bruk bare kreatin ei uke hver måned (Jeg tror det var ei uke hver måned, ihvertfall). Dette står vel bakpå pakningen også.. Spør de på helsekost-butikken i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...