lt_flexi Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Lurte på om produktet creatine er forbudt. ER det noen bivirkninger etc ved bruk av produktet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masan Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Creatine er ikke forbudt, du får kjøpt det på de fleste helsekost-butikker. Om du kjøper svart evnt. gjennom internett kan det i noen tilfeller ha blitt tilsatt litt steroider i kost-tilskudd. Dette er sjeldent:) Bivirkninger vet jeg ikke noe om, det tviler jeg også på, ved riktig bruk (En uke hver måned?). Jeg kjenner en del som bruker creatin, og de kan MYE innen kosthold o.l. Creatine erstatter kreatinen som ligger i bl.a kjøtt. Ettersom kroppen produserer kreatin selv, må du ikke bruke det over lengre tid, for da vil kroppen produsere mindre kreatin, for den blir narret til å tro at den ikke trenger noe mer. Derfor, bruk bare kreatin ei uke hver måned (Jeg tror det var ei uke hver måned, ihvertfall). Dette står vel bakpå pakningen også.. Spør de på helsekost-butikken i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Ja det er lov. Er ingen kjente bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.