Gå til innhold

høy forbrenning

Gjest håper på hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest håper på hjelp

Kan legen gjøre noe med høy forbrenning? Jeg har veldig høy forbrenning og sliter utrolig med å legge på meg. Er 1,75 høy og 52 kg. Spiser og spiser, men ingenting hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lenge hørt om folk med høy forbrenning som sliter med å legge på seg men kan ikke riktig se problemet.

I motsatt fall..ja.

Selv har jeg anorexi..og har selv "valgt" å være undervektig.

..men uansett..et problem for dem som har høy forbrenning..nei det skjønner jeg bare ikke. En finner alltids noe å spise. Men de som sliter med overvekt..DE har *virkelig* problemer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
minx1365380415

Har lenge hørt om folk med høy forbrenning som sliter med å legge på seg men kan ikke riktig se problemet.

I motsatt fall..ja.

Selv har jeg anorexi..og har selv "valgt" å være undervektig.

..men uansett..et problem for dem som har høy forbrenning..nei det skjønner jeg bare ikke. En finner alltids noe å spise. Men de som sliter med overvekt..DE har *virkelig* problemer!!

vet at dette er et gammelt innlegg men måtte svare likevel. Tro meg, det ER et problem når man vil legge på seg men ikke klarer. Jeg er 1.74 høy og veier kun 48 kilo.. jeg ser ut som et beinrangel, ikke rompe og lår og ikke bryster.. føler meg ikke s feminin at det gjør noe! Jeg spiser ca 8-9 vanlige måltider om dagen, i tillegg spiser jeg mellom måltidene og noe godteri, men synes det? NEI! Jeg har ike menstruasjon fordi jeg er for tynn, og har utviklet en del sykdommer pga dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen feite som skjønner at det her er et problem. NÅ er jeg lei idiotsvar når noen spør om dette.

Prøv weight gainer, det kan hjelpe + proteintilskudd.

Mitt problem er at jeg blir så lei av smakene og konsistensen så jeg klarer en periode men så er det stopp.

Jeg er 171 cm høy og varierer mellom 45 og 50 kg.

Har du forresten sjekket det for høyt stoffskifte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...