Gå til innhold

Webmaster ,en som har gitt seg ut for å være anker!


Gjest sjokkert!!

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert!!

Hei Webmaster!!

Nå er jeg både sint og sjokkert!

I sted var det en som ga seg ut for å være anker!

Jeg trodde jeg skrev med legen!!

En ting er kødding med nick når det gjelder vanlige nick, men når de gir seg ut for å være en av legene på DOL er det å gå for langt!

Jeg håper du virkelig tar deg ett par ord med denne personen, for dette er både sjokkerende og krenkende.

Folk tror de prater med legen, og begynner kansje å si ting som de vil spørre legen om, også viser det seg å være en faik.

Selv om det er åpent når folk spør om noe, er det ikke dermed sagt at jeg vil spørre hvem som helst om det!

Ta en titt på åpent forum, og se at han sa at DOL skulle stenges ned for en uke.

Morsomt kansje, og det er ikke det som er verst, men å gi seg ut for å være legen.

Er det rart folk tror på det da?

Dessuten,er dette lov?

Håper dere fikser det, så det ikke lar seg gjøre i fremtiden.

Hilsen en som føler seg lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjokkert

Innleggene som vedkommende skrev er nå slettet, og brukeren er selvfølgelig utestengt.

Hei webmaster.

Takk for at du gjorde noe med dette.

Det var bare litt uhyggelig å tro at man snakket til legen,også var det bare en som har gitt seg ut for å være ham.

Håper det er mulig for dere å fikse det sånn at ikke dette skal bli mulig å gjøre i fremtiden.

For slike opplevelser gjør at troverdigheten til de som jobber her på DOL synker,nettopp fordi man ikke kan stole på hvem man snakker med.Noe som selvfølgelig er veldig dumt og som ødelegger for flertallet her inne.

takk igjen for hjelpen.

Hilsen

sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Hei webmaster.

Takk for at du gjorde noe med dette.

Det var bare litt uhyggelig å tro at man snakket til legen,også var det bare en som har gitt seg ut for å være ham.

Håper det er mulig for dere å fikse det sånn at ikke dette skal bli mulig å gjøre i fremtiden.

For slike opplevelser gjør at troverdigheten til de som jobber her på DOL synker,nettopp fordi man ikke kan stole på hvem man snakker med.Noe som selvfølgelig er veldig dumt og som ødelegger for flertallet her inne.

takk igjen for hjelpen.

Hilsen

sjokkert.

Å gi seg ut for å være en annen person er dokumentforfalskning og således straffbart.

Vi er i ferd med å lage en løsning som gjør at dette ikke vil være mulig å utgi seg for å være en av Doktor Onlines fagpersoner.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi seg ut for å være en annen person er dokumentforfalskning og således straffbart.

Vi er i ferd med å lage en løsning som gjør at dette ikke vil være mulig å utgi seg for å være en av Doktor Onlines fagpersoner.

Vennlig hilsen

*ler*

og minnes "gamle" dager da doktoren hadde et så enkelt passord at småpraterne knekket det så lett som bare det.

Særlig vi som har hunder......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

*ler*

og minnes "gamle" dager da doktoren hadde et så enkelt passord at småpraterne knekket det så lett som bare det.

Særlig vi som har hunder......

:-))

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gi seg ut for å være en annen person er dokumentforfalskning og således straffbart.

Vi er i ferd med å lage en løsning som gjør at dette ikke vil være mulig å utgi seg for å være en av Doktor Onlines fagpersoner.

Vennlig hilsen

Nå I skriver/poster med rødt kan det vel ikke misforstået.

Vh:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi seg ut for å være en annen person er dokumentforfalskning og således straffbart.

Vi er i ferd med å lage en løsning som gjør at dette ikke vil være mulig å utgi seg for å være en av Doktor Onlines fagpersoner.

Vennlig hilsen

Hei Anker.

Håper dere får dette i gang i nærmeste fremtid da,for det ville føles mer betryggende.

Er ikke så kjekt å tro at man snakker med legen,også er det en som gir seg ut for å være en annen.

Håper derekan gi beskjed når dere har fikset det, for jeg kommer til å være litt skeptisk før det.

Men siden dere alltid har den siste sluttstrofen når dere har svart på et inlegg,om at DOL ikke erstatter konsultasjon hos vanlig lege eller rådgiver osv,er det lettere å vite hvem man snakker med,så det gjør det litt bedre,antar de ikke kan forfalske det og.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå I skriver/poster med rødt kan det vel ikke misforstået.

Vh:-)

Ikke så enkelt når den som utgir seg for Anker også bruker rød skrift. Ikke vet jeg hvordan han fikk det til, men det minner stygt om en viss forhenværende DOLer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så enkelt når den som utgir seg for Anker også bruker rød skrift. Ikke vet jeg hvordan han fikk det til, men det minner stygt om en viss forhenværende DOLer.

Nei jeg var her i natt og leste det innlegget som han falske skrev, og der var det ikke rød skrift så jeg forstod det med en gang. Det går rett og slett ikke ann å bruke rød skrift hvis du ikke er lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg var her i natt og leste det innlegget som han falske skrev, og der var det ikke rød skrift så jeg forstod det med en gang. Det går rett og slett ikke ann å bruke rød skrift hvis du ikke er lege.

Så lett er det.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så enkelt når den som utgir seg for Anker også bruker rød skrift. Ikke vet jeg hvordan han fikk det til, men det minner stygt om en viss forhenværende DOLer.

Regner med at den endringen Anker snakker om er en omgjøring som går ut på at fagpersonellet identifiseres ved at rutinen for å poste innlegg på Forum sjekker om vedkommende som poster står i en spesiell database, i stedet for at man bruker en opsjon til CGI-scriptet for å identifisere de (regner med at det er slik det gjøres nå i og med at noen klarte å skrive med rød skrift).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Nei jeg var her i natt og leste det innlegget som han falske skrev, og der var det ikke rød skrift så jeg forstod det med en gang. Det går rett og slett ikke ann å bruke rød skrift hvis du ikke er lege.

Måten det var gjort på var at vedkommende rett og slett hadde brukt en stor i istedet for en liten L i ordet lege. Skrifttypen vi har her gjør det dessverre ikke mulig å skjelne de to. Jeg så det da jeg kopierte innlegget og så på det i en annen font. Pr. idag vet jeg ikke om/når vi evnt. får gjort noe med akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, lege

Måten det var gjort på var at vedkommende rett og slett hadde brukt en stor i istedet for en liten L i ordet lege. Skrifttypen vi har her gjør det dessverre ikke mulig å skjelne de to. Jeg så det da jeg kopierte innlegget og så på det i en annen font. Pr. idag vet jeg ikke om/når vi evnt. får gjort noe med akkurat dette.

Problemet vil imidlertid trolig forsvinne i og med at innlegg fra Doktor Onlines redaksjon, webmaster og fagpersoner vil bli merket med særskilte symboler - trolig i løpet av morgendagen.

Innlegg uten disse symbolene er således ikke fra ovennevnte.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi seg ut for å være en annen person er dokumentforfalskning og således straffbart.

Vi er i ferd med å lage en løsning som gjør at dette ikke vil være mulig å utgi seg for å være en av Doktor Onlines fagpersoner.

Vennlig hilsen

Det ville nok i beste fall bli et juridisk bikkjeslagsmål hvor Dol hadde tapt i retten, tror jeg.

På den annen side: de røde prikkene løser problemet, som du sier, og vil gjøre det enklere for brukerne å orientere seg i nickjungelen. Bra!

Spøken om at Dol tar ferie hørtes lite gjennomtenkt ut, ei heller ondsinnet:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet vil imidlertid trolig forsvinne i og med at innlegg fra Doktor Onlines redaksjon, webmaster og fagpersoner vil bli merket med særskilte symboler - trolig i løpet av morgendagen.

Innlegg uten disse symbolene er således ikke fra ovennevnte.

Vennlig hilsen

Hei!

Takk for at dere har tatt dette problemet såpass seriøst.

Er glad for at dere gjør dette med symboler som kan hjelpe til sånn at problemer ikke oppstår.

Er velldig takknemmelig, tror den nye dr,online vil bli bra.!

Klem fra queen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...