Lille Persille Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei folkens. Om noen uker skal jeg på ferie til en liten badeby i nærheten av Barcelona. Noe som bekymrer meg, er muligheten for at en matforgiftning skal ødelegge mine surt oppsparte feriedager...så er det noen her som vet hva som er trygg mat? Har hørt at yoghurt skal være bra for bakteriefloraen i tarmene, samtidig skal meieriprodukter unngås, hva er riktig? Hva med frukt? Hva skal jeg spise til middag? Frokost? Er forresten Spania et spesielt ille land når det gjelder matforgiftninger?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pass på Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Generelt når man er i syden skal man holde seg unna vannet i springen,isbiter man får når man er ute og spiser. Kjøtt og fisk må man passe på er godt stekt. Ellers kan man spise hva man måtte ønske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.