Gå til innhold

Thermo X 650

Gjest friskus

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd eller hørt om dette produktet fra euromedic?

Det skal øke energi og fettforbrenning og visstnok er det meget virkningsfullt. Det er kjøpt i Sverige, og der får man jo tak i litt av hvert, men jeg tror dette produktet er "safe".

Kan slike produkter gjøre noe med forbrenningen på lengre sikt, dvs. ødelegge den på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg bruker dette kosttilskuddet nå, og prøvde også dens forgjenger/dobbeltgjenger, Thermbuterol.

Det er rimelig effektfullt, man kjenner virkelig at noe skjer. Etter ca. 45min øker kroppstemperatur og energinivå, og matlysten senkes. :) Anbefalt dosering er 2-3 kapsler om dagen, tidspunkt avhenger om man vil bruke det som fettforbrenner eller energi boost.

Jeg brukte det sammenhengende i ca. 2mnd uten problemer, ingen bivirkninger under eller etter jeg sluttet. Tok en pause på en del måneder, og har nå begynt med det igjen.

Energinivå øker definitivt, og forbrenningen er også atskillig høyere.

Litt info ligger på www.thermbuterol.com (Thermo-X/Thermbuterol inneholder de samme ingrediensene, på butikken jeg kjøpte Thermo-X på i Sverige sto det fortsatt Thermbuterol på prislappen), og sjekk også ut www.muskelpiraten.com. Dette er en svensk nettbutikk som bl.a. selger Thermo-X. Eieren av siden sier at alle hans produkter er lovlige, og de sender til Norge, Sverige, Finland og Danmark. Virker meget seriøs.

De har også en Spørsmål og Svar-seksjon, hvor han flere ganger anbefaler Thermo-X.

Som du sier, dette virker som et "safe" produkt. Max dosering er altså 3 kapsler, en kamerat av meg tok 5 stykker på en gang... uten å dø. :)

Prøv i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dette kosttilskuddet nå, og prøvde også dens forgjenger/dobbeltgjenger, Thermbuterol.

Det er rimelig effektfullt, man kjenner virkelig at noe skjer. Etter ca. 45min øker kroppstemperatur og energinivå, og matlysten senkes. :) Anbefalt dosering er 2-3 kapsler om dagen, tidspunkt avhenger om man vil bruke det som fettforbrenner eller energi boost.

Jeg brukte det sammenhengende i ca. 2mnd uten problemer, ingen bivirkninger under eller etter jeg sluttet. Tok en pause på en del måneder, og har nå begynt med det igjen.

Litt info ligger på www.thermbuterol.com (Thermo-X/Thermbuterol inneholder de samme ingrediensene, på butikken jeg kjøpte Thermo-X på i Sverige sto det fortsatt Thermbuterol på prislappen), og sjekk også ut www.muskelpiraten.com. Dette er en svensk nettbutikk som bl.a. selger Thermo-X. Eieren av siden sier at alle hans produkter er lovlige, og de sender til Norge, Sverige, Finland og Danmark. Virker meget seriøs.

De har også en Spørsmål og Svar-seksjon, hvor han flere ganger anbefaler Thermo-X.

Som du sier, dette virker som et "safe" produkt. Max dosering er altså 3 kapsler, en kamerat av meg tok 5 stykker på en gang... uten å dø. :)

Prøv i vei!

En liten (viktig) ting å nevne:

IKKE ta en kapsel senere enn 4-5 tiden. Da blir det MEGET vanskelig å sove. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest Takker for svar!

Prøv i vei!

Håper du bruker "svar til meg"-funksjonen....

Vet du hvor lenge etter at man tar 1 kapsel, at man har virkning? Altså, når ute av kroppen, i forhold til forbrenning/våkenhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...