Gå til innhold

hvordan faa tilbake mensen?

Gjest vinterbarn

Anbefalte innlegg

Gjest vinterbarn

Hei.

Det siste halve aaret har jeg slanket meg ganske sterkt fordi jeg trengte aa gaa ned i vekt. Jeg har klart aa gaa ned ganske saa mye og har ikke planer om aa gaa ned mer. Men jeg har mistet mensen mens jeg har holdt paa. Jeg klarer ikke tanken paa aa maatte gaa opp for aa faa den tilbake. For det kan jeg ikke. Men det maa jo forstatt veare mulig aa faa den tilbake? Hvis jeg faar i meg mer nearing og protetiner og saann naa enn naar jeg slanket meg? For jeg har gradvis begynt aa spise mer men jeg er veldig forsiktig for jeg vil ikke gaa opp. Og vet det er lett aa gjoere det naar man har slanket seg mye.. Er det noen som har noe tips paa hvordan jeg kan faa mensen tilbake og hvor mange kalorier jeg maa ha i meg for ikke aa gaa opp og ikke gaa ned? Jeg blir veldig takknemlig for alle svar for vil jo ikke oedelegge kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Vet at de som har spiseforstyrelser har gått til legen og fått p-piller, på den måten så tvinger du kroppen til å få tilbake mensen. Du kan jo vente litt så kroppen blir vant til den nye seg og se om den kommer av seg selv først.

Det er vanlig å miste mensen ved store vekttap eller andre drastiske ting på kroppen, så det er ikke noe galt med deg!

Lykke til med den nye livsstilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...