Gjest lille svette meg! Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hei.er ei jente på 19 som sliter med svette under armene.. ikke bare når jeg trener men også på skolen..probleme er veldig plagsomt.noen som kan hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løsning_ Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 aluminiumsklorid eller transpirasjon vann, som du får på apoteket. Ikke bruk for mye, da sviiiiiir det. Men du vil bli kvitt problemet etterhvert. Kan også få ei flaske med noe rosa væske på helskosten. Husker ikke navnet. Åsså finnes det piller på apoteket som heter "nosweat". Disse funker også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest widerø Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 aluminiumsklorid eller transpirasjon vann, som du får på apoteket. Ikke bruk for mye, da sviiiiiir det. Men du vil bli kvitt problemet etterhvert. Kan også få ei flaske med noe rosa væske på helskosten. Husker ikke navnet. Åsså finnes det piller på apoteket som heter "nosweat". Disse funker også. Yerka heter det vannet. Kjempebra! Det eneste som har hjulpet for meg! Og jeg har prøvd "alt" (også AK)! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løsning_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Yerka heter det vannet. Kjempebra! Det eneste som har hjulpet for meg! Og jeg har prøvd "alt" (også AK)! Virkestoffet i Yerka er AK... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.