Gjest høst trøtt Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har dere noen gode råd om produkter som skal gi energi? har prøvd gerimax ginseng, men den hadde ikke noe el. liten effekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har også prøvd Gerimax, men uten at jeg merket noen forskjell. Men Ginsana hadde en super effekt, i alle fall på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har prøvd ginseng, men det hjalp ikke meg heller. Tror på økt vitamininntak høst/vinter og trening for å få omløp i serotonin- og endorfin-systemet i hjernen. En høst tok jeg forresten mye sol p.g.a lyset, og det hjalp veldig på overskuddet faktisk. Men preparater som skal gi økt overskudd har jeg liten tro på, dessverre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tufsa1365380383 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Har også prøvd Gerimax, men uten at jeg merket noen forskjell. Men Ginsana hadde en super effekt, i alle fall på meg. Prøv kinesisk balanse-te. Den virker på meg iallefall. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.