Gå til innhold

Hva skjer når jeg anmelder ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først får du nok velge om du vil ha med deg noen og om du vil ha advokat der.

Så må du bare fortelle alt så nøyaktig og detaljert som du husker det. Hvis du ikkje vet kor du skal starte eller hva som er viktig å få med, vil politiet hjelpe deg på vei og stille spørsmål underveis.

De vet nok at det kan være vanskelig, og pleier å sette av veldig god tid til slike avhør, slik at du kan ta den tiden du trenger.

Eg fikk en veldig grei dame som hadde saken min. Hun var veldig trygg og god å snakke med og eg følte meg ikkje pressa på noen måte. Håper du er like heldig!

Ellers så er det bare til å fortelle alt, selv om det kan virke som en ubetydelig detalj, for det som betyr lite for oss, kan være en ting som kan være med å styrke saken.

Hvis du ikkje vil finne en advokat selv, kan politiet skaffe deg en. Det har du rett på gratis.

Den du anmelder vil få vite at han/hun er blitt anmeldt i etterkant.

Vet ikke hva mer eg skal si eg... men har vert igjennom det der, så du kan jo spørre hvis det er noe du lurer på...

er sikker på det er andre her òg som vet mye!

Syns du er tøff, eg!

Lykke til ihvertfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...