Gå til innhold

Er du redd innvandrere?

Anbefalte innlegg

Ja, kjempe redd. Bare det at de er mørke i huden og har svart hår og brune øyne er skremmende nok i seg selv, dessuten så voldtar de jo alt som ikke går i burka.

Ja, herregud, det er snart så ille at jeg nesten ikke tør å se meg selv i speilet. JEG er skummel jeg! Og jeg er bare medium mørk! Godt jeg aldri får sjansen til å komme snikende innpå meg selv bakfra.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• leenie

4

• Sør

3

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Nei, gjør ikke det.

Hvorfor skulle det være merkelig? Det finnes vel mange her i landet som ikke kjenner innvandrere vel?

Hei,

Det var ikke ment som "kritikk" av deg, bare overraskende for meg.

Det er såpass mye "innvandrerdebatt" om "alle innvandrerne i Norge" at man nesten antar at alle kjenner noen som venner/naboer/jobb, eller ihvertfall har sørget for å bli kjent med noen andre steder, slik at man ikke er helt avhengig av media.

Med vennlig hilsen

For å svare helt ærlig:

Jeg _var_ det i en periode av livet mitt. Ufrivillig, fordi jeg koblet det med noe vondt jeg hadde opplevd. Jeg kom heldigvis på bedre "tanker". ;-)

Nå er jeg vettskremt på en "urasistisk måte" dersom det kommer noen bak meg når jeg er ute og går på en mørk kveld ;-)

Gjest Novembermom

Hei,

Det var ikke ment som "kritikk" av deg, bare overraskende for meg.

Det er såpass mye "innvandrerdebatt" om "alle innvandrerne i Norge" at man nesten antar at alle kjenner noen som venner/naboer/jobb, eller ihvertfall har sørget for å bli kjent med noen andre steder, slik at man ikke er helt avhengig av media.

Med vennlig hilsen

Så langt har jeg ikke kommet ennå. Det bor mange innvandrere i vårt nabolag, men vi sier bare hei når vi passerer hverandre.

Kanskje en dag........hvem vet? ;o)

Om jeg går hjem alene en sen natt og det går noen bak meg blir jeg livredd uansett om personen har lys eller mørk hud, brune eller blå øyne. Derfor passer jeg på å aldri gå alene hjem fra by'n ;)

Ellers er det nok et par spesielle jeg er mest redd for å treffe på.

Annonse

Ja, herregud, det er snart så ille at jeg nesten ikke tør å se meg selv i speilet. JEG er skummel jeg! Og jeg er bare medium mørk! Godt jeg aldri får sjansen til å komme snikende innpå meg selv bakfra.

Jeg hyler hver gang jeg ser meg i speilet....det er et helvete!

Annonse

Lykketrollet1365380351

Hei.

Hvis jeg går alene sent på kvelden er jeg redd enten det er norske eller innvandrere,hos meg går det vell mer på holdningen..

liker ikke gjenger osv bak meg,liker ikke gennerellt sett at noen som helst går bak meg sent på kvelden.

lar dem stortsett gå forbi,men jeg er jo litt redd.

Men jeg syntes de ser litt skumle ut ja sent på kvelden..ihvertfall hvis de er høye.

Så egentlig er det vell meg som er redd for å gå alene.:-)

hm..litt rotete dette men jaja du skjønner sikkert likevell.

Foressten er mange av vennene mine innvandrere,og like forskjellige de som nordmenn.

Hilsen

Nei, ikke redd, men jeg vet hvor faenskaper der er når de går i gjenger, og tar forbehold.

Jeg tror jeg skal kjøpe noe tåregass sånn at jeg har noe just in case, pga disse jævla utlendingene som alltid skal lage bråk.

Det er ikke rasistisk, men det er fakta faen at det ofte er de som lager faen.

Tåregass, CRC gass, eller lignende, burde ALLE jenter ha når de er på byen. De fleste gutter også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...