perkforr Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ved trening på helsesenter fikk jeg forstrukket en muskel i ryggen. Strekken sitter i korsryggen og etter tre uker har det ikke blitt bedre. Jeg trener fremdeles fotball og helsesenter og merker at ryggen kjennes stiv ut dagen etterpå. Hva skal jeg gjøre?Skal jeg gå til behandling eller er det nok å slutte å trene helt? Jeg trener 1-2 ganger om dagen vanligvis så derfor er det litt vanskelig å bare gi seg helt. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Det beste er nok total hvile i opptil en uke, ja.. Ellers vil jo aldri strekken få ro til å heles. Ihvertfall er det viktig å ikke trene styrke eller eksplosiv idrett (fotball kan jo medføre ganske brå vridninger/fall/osv.) nå. Slik du holder på kan du pådra deg en mer varig skade. Du kan kanskje gå noen lange turer den uken du hviler, så du ikke blir så rastløs av at du ikke får trent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perkforr Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Det beste er nok total hvile i opptil en uke, ja.. Ellers vil jo aldri strekken få ro til å heles. Ihvertfall er det viktig å ikke trene styrke eller eksplosiv idrett (fotball kan jo medføre ganske brå vridninger/fall/osv.) nå. Slik du holder på kan du pådra deg en mer varig skade. Du kan kanskje gå noen lange turer den uken du hviler, så du ikke blir så rastløs av at du ikke får trent. Takk skal du ha. Jeg er redd den hvilen ikke kommer før om en uke siden fotballsesongen ikke er ferdig før neste helg. Får bare ikke håpe det blir for sent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.