tjaha Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hei! Skal installere et Logitech QuickCam, men får en feilmelding når jeg starter installeringen, nemlig at det ikke finnes noen USB-port som fungerer! Det er jo merkelig, har i alefall to USB-porter så vidt jeg kan se. Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter
citoyen Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Det kan hende at USB-portene ikke er aktivert i BIOS. Nøyaktig hvordan du aktiverer dem varierer fra hovedkort til hovedkort, skal du inn og gjøre endringer i BIOS kan det være greit å ha med seg en som har gjort det før. Gjør man noe feil der kan man risikere at maskinen ikke vil virke skikkelig etterpå. 0 Siter
AlphaOne Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Du må innstallere programvaren først. 0 Siter
citoyen Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Du må innstallere programvaren først. Det er jo det vedkommende prøver på jo 0 Siter
AlphaOne Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Det er jo det vedkommende prøver på jo Ækk'e sikker på det.. 4 av 10 putter usb'n i først ) 0 Siter
tiliti Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Så lenge du ikke kjører xp og har et av de VIA-hovedkortene der USB-portene ikke takler xp, så lurer jeg på om usb-portene sitter på et eget kort eller på selve hovedkortet? 0 Siter
tjaha Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Ækk'e sikker på det.. 4 av 10 putter usb'n i først ) Jeg prøver å installere SW-en først, ja! 0 Siter
tjaha Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Det kan hende at USB-portene ikke er aktivert i BIOS. Nøyaktig hvordan du aktiverer dem varierer fra hovedkort til hovedkort, skal du inn og gjøre endringer i BIOS kan det være greit å ha med seg en som har gjort det før. Gjør man noe feil der kan man risikere at maskinen ikke vil virke skikkelig etterpå. Takk skal du ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.