Gjest tuta Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Er en kvinne på¨28 år som trener aktivt håndball( keeper).Serien starter om 2 dager å nå har jeg fått så ubeskriveli vondt i den ene leggen.Det begynte med murring på utsiden av leggen men etter et par timer vart det straks verre.Det verker som bare det.Regner med det er en beinhinnebetendelse og er derfor ute etter gode råd for hvordan man blir kvitt den fortast mulig.... Noen som har noen tips til trening-tøying?? Takknemli for RASKE svar.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta som vil ha svar fortest mulig Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 jeg er en jente på 14år. Jeg tror at jeg har fått benhinnebetendelse jeg har vondt på forsiden av leggene når jeg går og løper.Jeg lurte på om hvor lang tid det tar å leges og hvordan jeg skal lege det.er det benhinnebetendelse tror du?finnes det noen form for medisiner eller skal jeg bare slutte å trene til det gir seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.