foffster Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har bestandig(?) hatt dårlig mage om morgenen (jo tidligere jo verre) og kaffe er utelukket de første to timene etter at jeg har stått opp. Og kaffe trenger jeg egentlig..! Kan noen tenke seg en årsak og/eller har noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jubalong 70 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Gå til homeopat og spør om du kanskje trenger Sulphur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lena22 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Gå til homeopat og spør om du kanskje trenger Sulphur. Hei foffster! Jeg har også roblemer med magen på morgenen,og våkner som oftest av nettopp det.Hva slags smerter/plager har du? Bare lurer:=) Fint om du svarer,kanskje vi kan hjelpe hverandre? hilsen- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.