Gå til innhold

Når du laster ned programvare fra nettet.....

Anbefalte innlegg

Jeg har vært like erkedum selv. Slutta flere ganger, og begynt igjen. Fordi jeg ikke har hatt sterke abstinenser tidligere ganger jeg har slutta, har det vært så greit og plutselig ta seg en sig igjen, for jeg har jo full kontroll! Og så blir jeg litt banditt når jeg tar en ulovlig røyk, og det kan være moro!

Men denne gangen skal jeg virkelig telle røykfrie dager, og jeg lover å rapportere til deg om jeg faller for fristelsen! Jeg lover!

PS. Du er ganske flink allerede, du virker motivert!!

:o)

*ler*

Ja, det var nettopp det som skjedde; hadde full kontroll!Og røyken smakte ikke godt, så jeg fortsatte til den gjorde det.. kjøtthue. Bare røykere skjønner hva jeg mener.

Det har gått bra forsåvidt, har gått dager og uker mellom hver røykeseanse, men nå har det sklidd ut totalt noen dager, så jeg må gjøre noe aktivt!

Har begynnt å røyke igjen foran pc'en og da er jeg virkelig i gamle vaner.. men nå tør jeg ikke det når jeg vet at du "ser meg".

*myser inn i pc-skjermen*

Vær oppmerksom på at jeg kanskje vræler desperat etter psykisk støtte når stupet nærmer seg og jeg bare har Prince-logoen på netthinna;)

*psyker seg opp*

Fortsetter under...

*ler*

Ja, det var nettopp det som skjedde; hadde full kontroll!Og røyken smakte ikke godt, så jeg fortsatte til den gjorde det.. kjøtthue. Bare røykere skjønner hva jeg mener.

Det har gått bra forsåvidt, har gått dager og uker mellom hver røykeseanse, men nå har det sklidd ut totalt noen dager, så jeg må gjøre noe aktivt!

Har begynnt å røyke igjen foran pc'en og da er jeg virkelig i gamle vaner.. men nå tør jeg ikke det når jeg vet at du "ser meg".

*myser inn i pc-skjermen*

Vær oppmerksom på at jeg kanskje vræler desperat etter psykisk støtte når stupet nærmer seg og jeg bare har Prince-logoen på netthinna;)

*psyker seg opp*

Jeg også digger å røyke foran pc'n! Nå tar vi oss heller en tyggis! (eller spiser hjemmebakt bolle med brunost eller et eller annet - farlig det også!)

JA JEG SER DEG!!!!!

Så så. Det går sikkert fint.

Når tok du din forrige sigarett?

Du er med på total røykekutt, og sier ifra hvis det glipper litt? Vi må være ærlige mot hverandre, om det er aldri så pinlig.

Jeg skal gjøre det samme vet du. Og om jeg er tøff i trynet nå, er jeg ikke det når jeg er frisk i halsen og det har vært en travel dag på jobb, spist middag og skal sette meg ned foran pc'n og surfe og sjekke mail..... DA må jeg syte til deg - for DA melder suget seg!

Det er forresten helt lov å få et lite psykisk sammenbrudd innimellom. *heh*

Jeg også digger å røyke foran pc'n! Nå tar vi oss heller en tyggis! (eller spiser hjemmebakt bolle med brunost eller et eller annet - farlig det også!)

JA JEG SER DEG!!!!!

Så så. Det går sikkert fint.

Når tok du din forrige sigarett?

Du er med på total røykekutt, og sier ifra hvis det glipper litt? Vi må være ærlige mot hverandre, om det er aldri så pinlig.

Jeg skal gjøre det samme vet du. Og om jeg er tøff i trynet nå, er jeg ikke det når jeg er frisk i halsen og det har vært en travel dag på jobb, spist middag og skal sette meg ned foran pc'n og surfe og sjekke mail..... DA må jeg syte til deg - for DA melder suget seg!

Det er forresten helt lov å få et lite psykisk sammenbrudd innimellom. *heh*

Jeg angrer pittelitegranne nå..ehe.

Har vært ute, vel og merke edru, og klart meg heeeelt fint. Satt til og med i røykeavdelingen. Men nå her hjemme er det litt verre.

Får se hvor lenge jeg holder ut før jeg må gå å legge meg. Eller alfabetisere hermetikken eller noe sånt.

*stapper innpå tre Ricola-drops*

JEG SER FORRESTEN DEG ÅSSÅ!!!

Jeg tok min forrige sigarett i går natt før jeg la meg. Kl.02?

Ingen i dag.

Total røykekutt ja! I'm in:)

Og vi må si i fra for hver eneste sig vi glipper med, helt enig:)

Hvor lenge er det til kjæresten din kommer fra ferie og frister deg med røyk da?

Dette går så bra atte!! *s*

Jeg angrer pittelitegranne nå..ehe.

Har vært ute, vel og merke edru, og klart meg heeeelt fint. Satt til og med i røykeavdelingen. Men nå her hjemme er det litt verre.

Får se hvor lenge jeg holder ut før jeg må gå å legge meg. Eller alfabetisere hermetikken eller noe sånt.

*stapper innpå tre Ricola-drops*

JEG SER FORRESTEN DEG ÅSSÅ!!!

Jeg tok min forrige sigarett i går natt før jeg la meg. Kl.02?

Ingen i dag.

Total røykekutt ja! I'm in:)

Og vi må si i fra for hver eneste sig vi glipper med, helt enig:)

Hvor lenge er det til kjæresten din kommer fra ferie og frister deg med røyk da?

Dette går så bra atte!! *s*

SÅ FLINK DU ER!!! Ute på pub og greier!!!!

Jeg har sittet her og dirret litt nå altså!! Men nå er det verste suget over igjen. Kan ta en Fishermans Friend ved nytt anfall.

Han kjærsten kommer ikke før om 9 dager, så jeg har mengder med tid på meg til å være eh....AVVENDT!!!

:o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...