Solsikke Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Ingen mail her....:-( Ser ut til at @o12a.com har svikte (igjen...Vincent...??). Bytt ut @o12a.com til @online.no du..da skal det funke.. Men nå er'e natta for meg.. *tastes* :-) Ok, da skriver jeg en ny en i morgen Gidder ikke akkurat nå. Er alt for trøtt egentlig. Tro om hosten er så mye borte at jeg skal forsøke meg igjen? På sengen altså *s* 0 Siter
Amiga Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Men du vet jo hva jeg holder på med du jo.:-) Vasker og pusser og styrer osv.. Og bildet jeg sengte Sikka har du også fått, så det så..*s* Ikke verre, ja da er det vel snart min tur til å sende deg mail igjen da! :-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Det er ikke kult å røyke, det er bra sikkert. Det er idioti å røyke Skulle ønske røyken smakte pyton, men den gjør ikke det Dessverre. Du må ikke gå Betty, kanke la meg være igjen alene her vet du:) Stakar! Jommen gikk jeg! Fikk du sove inatt? Jeg sov uten ekstra stimuli, hadde bare en asiatisk neseinhalator! Nå drekker jeg grønn te! Sola skinner, men jeg må være inne! 0 Siter
Female Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Ok, da skriver jeg en ny en i morgen Gidder ikke akkurat nå. Er alt for trøtt egentlig. Tro om hosten er så mye borte at jeg skal forsøke meg igjen? På sengen altså *s* Psst, mailen fra deg kom frem i løpet av natta her.:-) Så da funker det nok lell.. 0 Siter
Solsikke Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Psst, mailen fra deg kom frem i løpet av natta her.:-) Så da funker det nok lell.. Jeg fikk to mailer av samme mail av deg Flott min kom fram da:D 0 Siter
Gjest eller? Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Kanskje på tide å kutte ned på røykinga, 0 Siter
Female Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Jeg fikk to mailer av samme mail av deg Flott min kom fram da:D 2 like?? Jeg sendte jo 2 forskjellige dah...? 0 Siter
Solsikke Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 2 like?? Jeg sendte jo 2 forskjellige dah...? Får sjekke en gang til, men fikk altså totalt tre mailer av deg i natt:D Kan hende det var mine øyne som blingset da*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.