Gå til innhold

Opp og hopp lathanser!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

15

• Retz

12

• Amiga

11

• tigertrollet

8

Mest aktive i denne tråden

Øh? Har vasket opp (oppvaskemaskinen da *s*), vasket to maskiner med klær, badet to unger, strikket masse på ponchoen min... Så nå slapper jeg av med røyk, kaffe og dol. Middagen serveres ca 17.30 når gubben kommer fra jobb. Det blir ferskt kjøtt og suppe med løksaus til. mmmmmm

Hold snavla på deg du!

Jeg har vært på fire timers tur i marka -og hva har du gjort da ??? Lest avisa? ;)

Øhh skulle egentlig besøke en venninde i tolv tiden,men ble heftet av diskusjon med sør....

men jeg har vært å spist middag til min kjære mor da...

Øhh skulle egentlig besøke en venninde i tolv tiden,men ble heftet av diskusjon med sør....

men jeg har vært å spist middag til min kjære mor da...

Hehe, men du har vel så lang fartstid her inne at du vet hva du beveger deg inn på?

Men når du kommer på disse kanter av landet på vi ta en durabel fest sammen med tufsa og event andre som tør..;)

Annonse

Grå?..nei grønn!!

Tredve om to år jeg..sikker på at våre veier har krysset en gang elller to....

Moro å tenke på!!

hehe, jo det kan godt hende:)

Men jeg har bare bodd i ditt område noen måneder for en del år siden. Kommer egentlig fra nordnorge da.

Likte godt Trondheim og området rundt da -og marka(!). Bikkja mi e trønder og kommer fra Melhus.

Mange år siden jeg har vært der oppe, men hvis jeg mot formodning skulle dra dit så får vi ta en øl i lag:)

Annonse

hehe, jo det kan godt hende:)

Men jeg har bare bodd i ditt område noen måneder for en del år siden. Kommer egentlig fra nordnorge da.

Likte godt Trondheim og området rundt da -og marka(!). Bikkja mi e trønder og kommer fra Melhus.

Mange år siden jeg har vært der oppe, men hvis jeg mot formodning skulle dra dit så får vi ta en øl i lag:)

Jepp da er det bare å plinge på meldinger så kommer jeg..

Hvor er rufsa fortiden da??

Jepp da er det bare å plinge på meldinger så kommer jeg..

Hvor er rufsa fortiden da??

Hun stakk såvidt innom i morges. Hun hadde visst familiebesøk i helga og syntes det var litt uhøflig å sitte på DOL mens hun hadde besøk..

Høh...?? *ser forvirret ut*

Jeg får vel tusle mot senga...

:-)

Halloisen!

Vil bare si at det var en artig tråd å lese, sånn på morgenkvisten.

Litt sånn "reality".

Trøtt morgenhilsen til dere alle!

God morgen, har vært på jobb siden klokken 06:30... duskregn men ok varmt.

Store jobbmengder ligger å venter de to siste dagene på jobb før ferie:-( Men alltid lettere å jobbe når det er noe å glede seg til. *klemz*

God morgen, har vært på jobb siden klokken 06:30... duskregn men ok varmt.

Store jobbmengder ligger å venter de to siste dagene på jobb før ferie:-( Men alltid lettere å jobbe når det er noe å glede seg til. *klemz*

God morgen, igjen!

Ja, da har du litt å stå i med i dag.

Har nettopp vekket 10-åringen, hun skal på skolen snart.

Kattungen raser rundt her, helt ellevill.

14-åringen skal holde seg hjemme i dag, hun er kvalm.

Kanskje fordi de var på kino i går og spiste haugevis av snop og burgere...

Ha en god dag!

*klemz* tilbake fra........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...