Gå til innhold

ECT

Gjest en jente på en annen klode.

Anbefalte innlegg

Gjest en jente på en annen klode.

Hei .er en jente på 24 år som har vært dypt deprimert i 3 år..og da mener jeg DYPT-klarre ikke tenke, lese, har ingen glede osv..Har prøvd masse andidepressiva og akupunktur..ingenting hjelper..var på en poliklinikk i vår for å forsøke å få ECT, men de sa det ikke var aktuellt..fordi jeg ikke var dypt nok deprimert, men hvordan kan de si noe slikt..jeg føler at dette er mitt eneste håp, og har et sterkt ønske om å prøve det..hvordan kan jg få gjort det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74750-ect/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ofte nødvendig å henvende seg både to og tre og kanskje fire steder før en får den hjelpen en trenger.

Noen er så utrolig heldig at de får full klaff første gang, men tror det er ganske uvanlig egentlig,

Hvis DU opplever depresjonen som svært DYP skal du ikke godta at en lege forteller deg at det er den ikke.

Det kan jo også være ubalanser/allergier/sykdommer i kroppen som gjør

at en utvikler en depresjon.

En depresjon kan være følge av fysisk sykdom, samtidig som fysisk sykdom kan utvikle seg etter en langvarig depresjon.

Hva som kom først, er det ikke bestandig psykiatrien forsker så mye i (tror jeg).

Jeg mener; er du deprimert som følge av en fysisk sykdom, så er det den som skal kureres. Så forsvinner kanskje også depresjonen som her var bre et symptom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74750-ect/#findComment-375232
Del på andre sider

Gjest en jente på en annen klode

Det er ofte nødvendig å henvende seg både to og tre og kanskje fire steder før en får den hjelpen en trenger.

Noen er så utrolig heldig at de får full klaff første gang, men tror det er ganske uvanlig egentlig,

Hvis DU opplever depresjonen som svært DYP skal du ikke godta at en lege forteller deg at det er den ikke.

Det kan jo også være ubalanser/allergier/sykdommer i kroppen som gjør

at en utvikler en depresjon.

En depresjon kan være følge av fysisk sykdom, samtidig som fysisk sykdom kan utvikle seg etter en langvarig depresjon.

Hva som kom først, er det ikke bestandig psykiatrien forsker så mye i (tror jeg).

Jeg mener; er du deprimert som følge av en fysisk sykdom, så er det den som skal kureres. Så forsvinner kanskje også depresjonen som her var bre et symptom.

kanskje bør jeg pushe på mer...depresjonen har nok ligget latent i kroppen...men den utløsende årsak var at jeg begynte på p-piller for tre år siden..bittert, skulle jeg aldri gjort...har nå vært utrolig langt nede i tre år. VIL ut av det..Får 80 poemg på Goldbergtesten, og det er mye!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74750-ect/#findComment-375331
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...