Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg trener en del, har hatt SF og vet liksom ikke helt hva som er lurt å spise for meg som trener mye siden jeg har rotet så mye med maten før. Jeg trenger ikke å legge på meg mer, kanskje litt muskler, men er liksom ikke undervektig. Trenger litt muskler i bena som fotballspiller, og det har jeg lite av akkurat nå. Hva vil være lurt å spise for meg dah? Vet det er lurt med karbohydrater før trening, men ofte er middagen siste måltidet før treningen, er det veldig dumt? Liker heller ikke å spise så mye om kvelden, men litt kan jeg få i meg, hvis det kan hjelpe på å bygge opp kroppen min igjen. Har litt fettfobi, så det må helst ikke være noe med mye fett i iallfall.. noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oddleif - eXtraLarge.no Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Middag før trening er helt fint. Middag består ofte av mye trege karbohydrater. Rett etter trening er det en fordel å fylle på med raske karbohydrater (banan gjør greit jobben). En halvtime-time etter trening er det så på tide å ta inn en del proteiner (for eksempel melk er en god proteinkilde) sammen med mer trege karbohydrater. Håper dette hjalp litt på vei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.