Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg trener en del, har hatt SF og vet liksom ikke helt hva som er lurt å spise for meg som trener mye siden jeg har rotet så mye med maten før. Jeg trenger ikke å legge på meg mer, kanskje litt muskler, men er liksom ikke undervektig. Trenger litt muskler i bena som fotballspiller, og det har jeg lite av akkurat nå. Hva vil være lurt å spise for meg dah? Vet det er lurt med karbohydrater før trening, men ofte er middagen siste måltidet før treningen, er det veldig dumt? Liker heller ikke å spise så mye om kvelden, men litt kan jeg få i meg, hvis det kan hjelpe på å bygge opp kroppen min igjen. Har litt fettfobi, så det må helst ikke være noe med mye fett i iallfall.. noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det er lurt å spise langsomme karbohydrater før trening og raske karbohydrater etter trening, som en hovedregel. Å spise middag før trening er ikke dumt, men det er best om det går omtrent 2 timer fra du har spist til treningen begynner. Da får du best utnyttet både maten og treningen. Rett etter trening kan du ta et lite måltid igjen, så kroppen får fylt på med næring. Hvis du lurer på hva raske og langsomme karbohydrater er (høy/lav GI) -ta et søk på disse sidene eller på google, så får du mange svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.