Amiga Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Funker helt bra hos meg... Kan det være forskjell fra nettleser til nettleser? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Kan det være forskjell fra nettleser til nettleser? Kanskje? :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Den kommer i feltet til høyre, etter spørsmålet om man har stilt spørsmål til dols helsepersonell i det siste. Den gjør ikke det hos meg, jo foresten der bytta den *ler* Men jeg tilhører ikke lenger gruppa 20-30 *snufser* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Den gjør ikke det hos meg, jo foresten der bytta den *ler* Men jeg tilhører ikke lenger gruppa 20-30 *snufser* Ikke noe å snufse for. Vi kommer alle til å bytte aldersgruppe etterhvert. *trøster* 0 Siter
Solsikke Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Ikke noe å snufse for. Vi kommer alle til å bytte aldersgruppe etterhvert. *trøster* Takk Er ikke så ille egentlig, men det er jo lenge til jeg blir 40 da*s* 0 Siter
Goliath Skrevet 2. oktober 2002 Skrevet 2. oktober 2002 Funker helt bra hos meg... Funker bra hos meg også. Det har kanskje med nettleseren å gjøre? Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.