Gå til innhold

Lydbøker latskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sender jeg deg en usynlig rosa blæh blæh geip

Og jeg blir fryktelig fornærmet og sender sporenstreks PM til ukas moderator, administrator, statsministeren og mamma.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MaikenK

12

• Apostrof

6

• kie

4

• birdie

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Og jeg blir fryktelig fornærmet og sender sporenstreks PM til ukas moderator, administrator, statsministeren og mamma.

*Flire*

Skrevet

Billedvev er faktisk både spennende og morsomt. (nok en rosa usynlig blæh-blæh geip)

Skrevet

Greit nok under bilkøyring. Elles går det for seint, så då vil eg heller lesa sjølv.

Skrevet

Det kommer an på om du er kvinne eller mann.

Kvinner kan som kjent snakke i telefonen, høre på radio og lage mat mens de strikker en genser.:-)

Klart de kan. Bare så synd at maten da smaker drit og bilen havner i grøfta.

Skrevet

*ler så jeg griner*

Skrevet

*ler så jeg griner*

rosa usynlig blæh-blæh geip til deg også :-)

Skrevet

Klart de kan. Bare så synd at maten da smaker drit og bilen havner i grøfta.

du mener å si at verdens beste kokker er menn altså..........og det har du rett i.:-)

Skrevet

Det kommer an på om du er kvinne eller mann.

Kvinner kan som kjent snakke i telefonen, høre på radio og lage mat mens de strikker en genser.:-)

Da burde en egentlig lure på hvorfor det ikke er flere kvinnelige ledere?

Gjest lis@bet
Skrevet

Latskap jo! Tenk hvor mange kalorier du ville forbrent ved å la blikket jogge over setningene! :-)

Skrevet

Da burde en egentlig lure på hvorfor det ikke er flere kvinnelige ledere?

Ja, det kan du godt si. Egenskapene er jo i orden. :-)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Kan en finne faglitteratir også via lydbøker?

Har aldri prøvd desse lydbøkene, men så nå en mulighet til å få husarbeid unna samtidig som en kan lære.

Skrevet

Jeg liker å høre lydbøker når jeg gjør praktisk pirkearbeid som tar timer, som f.esk billedvev.

Så rar du har blitt etter at du begynte å Mingle!

Skrevet

Nope. Jeg syns det er en fin måte å "lese" bøker på. Selv skulle jeg ønske jeg klarte å lytte på lydbøker, men desverre så sovner jeg alltid.

*snork*

Skrevet

Så rar du har blitt etter at du begynte å Mingle!

Rar?

Er det derfor du ikke mingler?

Skrevet

Kanskje en bitte liten en da....

Du er så snill du, MaikenK.

*sukker tilfreds*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...