Gjest BipBop Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har bestandig tatt mine tilskudd om morgenen før frokost. Nå ble jeg anbefalt at vitaminer og mineraler burde tas om kvelden. Begrunnelsen var at kroppen bedre kunne nyttegjøre seg disse mens den var i ro under søvnen og når fordøyelsen hadde litt fri fra fordøyelse av mat. Er det noen her som har hørt tilsvarende? Tar ikke de fleste pillene sine om morgenen da? Ikke at det bør være riktig selv om de fleste gjør det men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tar dem både morgen og kveld jeg. Men jeg tror ikke det spiller noen rolle. Hvorfor skulle kroppen nyttegjøre seg dem bedre når den er i hvilemodus (om natten), mon tro..? Syntes det hørtes rart ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mummat Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Vet ikke helt hvorfor, men jeg ble anbefalt å ta magnesium-tilskudd på kvelden. Men så er det jammen enkelt å glemme dem da også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.