putte1365380384 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg er ei jente på 25, har 2 små barn, er 162 cm og veier 45 kg. Jeg har de siste årene vært veldig lett, og det meste jeg har veid er 50 kg. i mine svangerskap la jeg på meg 5-6 kg, som igjen forsvant under fødslene.Dere kan bare ikke forstå hvor lei jeg er av å høre kommentarer som, åh så tynn du er nå, du bare måå jo være syk, har du vært hos lege osv... De som er tynne mobbes også! Jeg har store problemer med å finne klær som passer meg, og syns ikke dette er kjekt i det hele tatt. Tror faktisk at jeg i perioder er veldig deprimert pga dette. Jeg synes jeg spiser normalt, men har jo både en hektisk hverdag med 2 små, og en hard jobb innen helsevesenet. Selv om jeg ikke har trent noe fast, så er jeg veldig sterk, så jeg tror ikke jeg er syk. Jeg blir så utrolig lei meg hver gang jeg ser i blader, for alltid er det en eller flere slankekurer der, finnes det ikke noen kur der du kan få litt mere kjøtt på beina? Akkurat det lurer jeg på, er det noen som kan hjelpe meg ut der? Det går rykter om at jeg har depresjoner (jeg har et godt liv utenom akkurat dette), at jeg er alvorlig syk, ofte blir jeg hilst på med; jøss er du oppegående? Jeg føler meg frisk, og er veldig sjelden syk. Dette er forferdelig tungt, og er det noe som kan gjøre meg alvorlig syk, så er det dette snakket blant familie, slekt og "venner". Kan noen av dere hjelpe meg? Noen som har erfaringer med sånne ting? Håper inderlig at noen har gode råd til meg. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har masse erfaring og jeg er tynnere enn deg. Prøver nå å legge på meg igjen vha weight gainer og ernæringstilskudd. Jeg spiser normalt men har slitt med høyt stoffskifte. Kanskje du burde måle det. Jeg gikk ned mange kg og sliter med å få dem på igjen. Klare noen kg med nevte midler men de sitter ikke når jeg slutter. Du må ikke bry deg om hva folk sier. Jeg forstår deg godt men de blir kjempefornærmet hvis du kaller dem feite så du kan jo ta igjen på den måten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.