Gå til innhold

Irene grøneng det ble som du sa

Anbefalte innlegg

Hei

Vil først bare si tusen tusen takk for svaret ditt, var temmelig oppgitt på tk. Leverte inn klage på attføring og søknad om rehabiliteringspenger. Fikk i dag telefon fra saksbehandler om at jeg kunne da ikke søke om begge. Hvorfor søke om rehabilitering med utsikt til bedring når jeg ønsket attføring fikk jeg beskjed om. Jeg spurte derpå hvorfor jeg ikke kunne søke om begge og fikk til svar om at det gikk ikke. Da ba jeg om at jeg fikk dette skriflig, noe hun sa ikke var noe problem. Men hun sa at jeg måtte bestemme meg over telefonen vilken søknad jeg ønsket å beholde. Jeg svarte da attføring siden det er det jeg trenger, men prøvde også å forklare at jeg må være under behandling for å kunne ha utsikt til å kunne få bruk for attføring. Noe som ikke spilte noen rolle for henne.Så da sitter jeg her igjen uten penger. Dette begynner å gå på nervene og regningene hoper seg opp. Vurderer gi opp ser ingen ende. Bruker all energi på behandling og ta meg av min familie. Føler meg utkjørt og overkjørt av tk.Trodde de var der for å hjelpe. Du anbefalte meg å få det skriftlig, men hva gjør jeg med det?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75250-irene-gr%C3%B8neng-det-ble-som-du-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei June

Jeg hadde nesten samme problemet som deg, bare at det gjalt uføretrygd.Jeg hadde en saksbehandler som jeg ikke likte,og hun likte ikke meg.Hun behandlet meg med blikket ovenfra og ned. Sa at jeg var alt for ung osv. Men da jeg byttet saksbehandler skal jeg si at det ble fart i sakene! Så hvis du har mulighet så bytt saksbehandler, kanskje det hjelper og få et nytt syn på saken. Men det er jo ikke lett. Man må jo være frisk for og være syk i Norge!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...