Tokay_G Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har noen kjennskap til denne butikken? Virker forsåvidt rimelig seriøs, med egen seksjon for Spørsmål og Svar som er benyttet flittig, artikler om trening og forslag til treningsprogrammer. Og et meget godt utvalg av ymse kosttilskudd. Alle varene er lovlige, og de sender til alle land i Skandianavia. Vet noen om reglene for evt. toll/moms osv. ved bestilling fra Sverige? Og hvordan det er med lovligheten av forskjellige produkter? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har bestilt kosttilskudd fra Finland en gang. Min erfaring var som følger: Jeg måtte betale norsk matmoms, selv om jeg også betalte moms til Finland. (Firmaet kjente ikke godt nok til reglene om at de skulle ha trukket momsen fra, og postordresystemet med nettbank klarte ikke å trekke den fra i noen fall.) Dessuten måtte jeg betale næringsmiddelavgift og forskningsavgift (disse var små). Alt i alt fordyret dette proteinene og maltodekstrinet betydelig. Nå har jeg brukt den norske www.proteinfabrikken.no som for meg virker OK. Deres Carbo Fuel er ren maltodekstrin, selv om den står under protein. De sender gratis smaksprøver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.