Gå til innhold

Regler for kjøp av kosttilskudd (Muskelpiraten.com)

Tokay_G

Anbefalte innlegg

Har noen kjennskap til denne butikken? Virker forsåvidt rimelig seriøs, med egen seksjon for Spørsmål og Svar som er benyttet flittig, artikler om trening og forslag til treningsprogrammer.

Og et meget godt utvalg av ymse kosttilskudd.

Alle varene er lovlige, og de sender til alle land i Skandianavia.

Vet noen om reglene for evt. toll/moms osv. ved bestilling fra Sverige? Og hvordan det er med lovligheten av forskjellige produkter?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt kosttilskudd fra Finland en gang. Min erfaring var som følger: Jeg måtte betale norsk matmoms, selv om jeg også betalte moms til Finland. (Firmaet kjente ikke godt nok til reglene om at de skulle ha trukket momsen fra, og postordresystemet med nettbank klarte ikke å trekke den fra i noen fall.) Dessuten måtte jeg betale næringsmiddelavgift og forskningsavgift (disse var små). Alt i alt fordyret dette proteinene og maltodekstrinet betydelig.

Nå har jeg brukt den norske www.proteinfabrikken.no som for meg virker OK. Deres Carbo Fuel er ren maltodekstrin, selv om den står under protein. De sender gratis smaksprøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...