Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg trenger råd, fort! Jeg har egentrening i gymmen… jeg har bestemt meg for å svømme… Jeg er i passe god form, og har bare tenkt å svømme litt for moro skyld, men også for å trene litt òg. Må jo ikke bare være lat:o) Men jeg trenger et opplegg. Plis hjelp meg! Som varer ca i 60 minutter. Plis, noen svare meg fort!! Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg gidder ikke sette opp et detaljert opplegg til deg, det burde du klare sjøl. Men et pyramidesystem er ikke å forakte. Varm opp og tren deretter intervaller. Du starter med lav intensitet, og beveger deg oppover på pulsskalaen etter hver intervall. Etter å ha gjennomført den mest intensive intervallen, tar du "samme veien" tilbake. Svøm til slutt rolig ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.