Lille Persille Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei alle sammen. Skal på ferie i slutten av oktober, og kommer til å bli stilt overfor det overdådige utvalget i taxfree'n. Er på slankekur, men er redd jeg ikke klarer å bare gå forbi. Er det noen som vet hvilken type godteri jeg bør satse på? Er lakris bedre enn sjokolade, for eksempel? Hva med vingummi? Finnes det godteri med redusert kaloriinnhold( både i taxfree og i vanlig butikk)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Har hørt at vingummi inneholder lite kalorier. Lakgris tror eg faktisk også er greit, men den gir høyt blodtrykk (kjent triks for å slippe militæret) så du må ikke spise flere kilo lakgris om dagen altså. Litt sjokolade hevder forskerene nå bare er sunt, inneholder visst en del bra ting. Ren sjokolade inneholder ferre kalorier en de med røtter rosiner og annnet fyll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Har hørt at vingummi inneholder lite kalorier. Lakgris tror eg faktisk også er greit, men den gir høyt blodtrykk (kjent triks for å slippe militæret) så du må ikke spise flere kilo lakgris om dagen altså. Litt sjokolade hevder forskerene nå bare er sunt, inneholder visst en del bra ting. Ren sjokolade inneholder ferre kalorier en de med røtter rosiner og annnet fyll. NB Om sjokolade - for å passere som "sunn" må den inneholde minimum 70% kakao. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.