Gå til innhold

Taxfree- godteri

Lille Persille

Anbefalte innlegg

Lille Persille

Hei alle sammen.

Skal på ferie i slutten av oktober, og kommer til å bli stilt overfor det overdådige utvalget i taxfree'n. Er på slankekur, men er redd jeg ikke klarer å bare gå forbi. Er det noen som vet hvilken type godteri jeg bør satse på? Er lakris bedre enn sjokolade, for eksempel? Hva med vingummi?

Finnes det godteri med redusert kaloriinnhold( både i taxfree og i vanlig butikk)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Har hørt at vingummi inneholder lite kalorier. Lakgris tror eg faktisk også er greit, men den gir høyt blodtrykk (kjent triks for å slippe militæret) så du må ikke spise flere kilo lakgris om dagen altså.

Litt sjokolade hevder forskerene nå bare er sunt, inneholder visst en del bra ting. Ren sjokolade inneholder ferre kalorier en de med røtter rosiner og annnet fyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at vingummi inneholder lite kalorier. Lakgris tror eg faktisk også er greit, men den gir høyt blodtrykk (kjent triks for å slippe militæret) så du må ikke spise flere kilo lakgris om dagen altså.

Litt sjokolade hevder forskerene nå bare er sunt, inneholder visst en del bra ting. Ren sjokolade inneholder ferre kalorier en de med røtter rosiner og annnet fyll.

NB Om sjokolade - for å passere som "sunn" må den inneholde minimum 70% kakao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...