Gå til innhold

Jernlager

Gjest Blodgiveren

Anbefalte innlegg

Gjest Blodgiveren

Skal bli blodgiver og når de testet om eg kunne bli det så var det første de sa var eg eg hadde en veldig høy blodprosent for å være jente og at det var veldig bra! (men ikke for høy da..)

Eg spsier mye leverpostei, grovbrød og brokkoli fordi eg vil ha mye jern slik at eg får et sundt å friskt blod å gi bort, sjokket ble derfor stort da eg fikk brev fra sykehuset der det stod at eg hadde lavt jernlager men kunne gi blod. De anbefalte meg å ta jerntilskudd i tre uker etter at eg hadde gitt blod.

Nå hører det med historien at eg ikke hadde menstrasjon når eg var der, kroppen var vel som vanlig regner eg med.

Kan noen forklare dette med jernlager og blorprosent til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...