Gå til innhold

xenical

Gjest lei av å være meg

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å være meg

Finnes det noe land der man kan kjøpe xenical reseptfritt? Legen min vil ikke gi det til meg fordi han mener eg er for ung og ikke tung nok. Min bim er nesten 27 og eg har slanket meg hele livet, nå er eg lei fortvilet og hater kroppen min. Noen ganger vil eg tilogmed heller dø en å leve slik som dette.

Eg trenger ikke en spykolog for å få opp selvtilitten eller noe, det finnes mye eg er flink til, men er det rart at eg blir deprimert når alle ange kan gå rundt i mage genser og miss sixty bukse mens valkene henger over midjen på min kipe bukse?

Eg tror ikke legen sjønner seg på slikt, eg vet at det vil kreves mye av meg fordi om eg begynner på xenical, men da får eg jo litt hjelp på veien:-)

Regner med at eg ikke kan kjøpe det på gaten men går det an å kjøpe det på ferie reiser ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rund, go eller feit?

Hei på deg!

Har nettopp lest innlegget ditt, og må si at jeg kjenner meg igjen. Desverre!

Derimot har jeg prøvd xenical og det til ingen nytte. Leste du det som stod i et ukeblad om disse damene som gikk ned så mye? Vel, det gikk ikke slik for meg, det kan jeg love deg. Heller stikk motsatt. Xenical tar bare med seg fette i maten du spiser ut. Og that's it!!!!!

Du bør heller finne på andre ting! Hvis legen din sier at du ikke kan bruke xenical, så skal du ikke det. Men du kan jo alltids får en annen leges mening.

Og du, en siste ting. Hvorfor vil du absolutt ha på deg en miss sixty bukse?? og trang topp?? Det er ikke pent, uansett hvor radmager man er.

Dessuten er xenical dyre piller, finn på noe morro i stede for å kjøpe de. Det er i hvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei av å være meg

Hei på deg!

Har nettopp lest innlegget ditt, og må si at jeg kjenner meg igjen. Desverre!

Derimot har jeg prøvd xenical og det til ingen nytte. Leste du det som stod i et ukeblad om disse damene som gikk ned så mye? Vel, det gikk ikke slik for meg, det kan jeg love deg. Heller stikk motsatt. Xenical tar bare med seg fette i maten du spiser ut. Og that's it!!!!!

Du bør heller finne på andre ting! Hvis legen din sier at du ikke kan bruke xenical, så skal du ikke det. Men du kan jo alltids får en annen leges mening.

Og du, en siste ting. Hvorfor vil du absolutt ha på deg en miss sixty bukse?? og trang topp?? Det er ikke pent, uansett hvor radmager man er.

Dessuten er xenical dyre piller, finn på noe morro i stede for å kjøpe de. Det er i hvertfall min mening.

hehe, MÅ ikke ha miss sixty bukse eller trang topp, men eg vil ha muligheten til det..

Eg vil kjøpe de klær eg liker og ikke bare de eg tilfeldigvis får plass i..

Trives ikke med kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Du får kjøpt det reseptfritt i Spania iallfall. Tanta mi og venninna hennes kjøper seg alltid xenical når de er i Spania (de er flyvertinner), og de er ikke overvektige. Så sats på Spania du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...