Lille Persille Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg vet at Confecta har en lavkaloriserie med bl.a kakao, kyllingsuppe, cappuccino, iste osv.Problemet er at jeg ikke finner denne serien noen steder. Hvor er den å få kjøpt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pumsj Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 er nesten sikker på at jeg har sett de på meny.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Confecta finnes på Kiwi og Joker, i alle fall her i byen...men hvis det er kakao du vil ha, bør du prøve Options med toffee...den er dritgod (får kjøpt den på Mega) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Confecta finnes på Kiwi og Joker, i alle fall her i byen...men hvis det er kakao du vil ha, bør du prøve Options med toffee...den er dritgod (får kjøpt den på Mega) enig..jeg hamstrer vilt når jeg er innom Mega *ler* har falt for mint smaken jeg da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.