Gjest Elefanten Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Leser en del utlandske blader om folk som har klart å gå ned feks 50 kg. Det forunderilge er bare at når du sammenligner før og etterbildene så har de gjærne blitt høyere, brunere, penere og ny farge på øynene, disse "bi virkningene2 visste eg ikke at slanking kunne føre til. (eg sverger særlig i reklamen så er det aldri samma person på før og etter bildene, de kan ikke være i slekt engang!!) Så nå lurer eg: er det noen her som har greid å slanke seg mer en bare et par tre kilo? Fortell da vel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har gått ned 14 kg. siden påske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har gått ned rundt 10 kg siden juletider. Det er sunne måltider som gjelder, små og ofte. Pluss fysisk aktivitet de fleste dagene i uken. Det er dette som er den virkelige vidunderkuren. Alle som lover deg lettvinte løsninger på slankefronten lyver og vil tjene penger på dumheten din.. Og mange går jo på, gang på gang! Rart, når løsningen er så enkel. For alle vet jo med fornuften hvordan vekt henger sammen med mat og trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har gått ned rundt 10 kg siden juletider. Det er sunne måltider som gjelder, små og ofte. Pluss fysisk aktivitet de fleste dagene i uken. Det er dette som er den virkelige vidunderkuren. Alle som lover deg lettvinte løsninger på slankefronten lyver og vil tjene penger på dumheten din.. Og mange går jo på, gang på gang! Rart, når løsningen er så enkel. For alle vet jo med fornuften hvordan vekt henger sammen med mat og trening. Jeg vet forresten om mange som har gått ned mye mer enn 10-20 kilo, og det er det samme som gjelder for dem. Jeg har faktisk aldri ved selvsyn sett noen som har gått VARIG ned i vekt på Nutrilett, Cambridge eller andre slankekurer i det hele tatt. Man mister vann og mye muskler når man spiser veldig lite kalorier, og får dermed et vanvittig dårlig utgangspunkt for å holde på den lave vekten man har oppnådd. Man må altså gjøre om på livsstilen sin, det er det eneste som funker i det lange løp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 for noen nytter det mer enn hos andre..skulle "bare" gå ned en 10 kg for ca 1 1/2 år siden ved hjelp av trening og sunne måltider. Istedet ble det 25 kg. Tok litt vel av der ja får en si. Så alt med måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elefanten Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har gått ned rundt 10 kg siden juletider. Det er sunne måltider som gjelder, små og ofte. Pluss fysisk aktivitet de fleste dagene i uken. Det er dette som er den virkelige vidunderkuren. Alle som lover deg lettvinte løsninger på slankefronten lyver og vil tjene penger på dumheten din.. Og mange går jo på, gang på gang! Rart, når løsningen er så enkel. For alle vet jo med fornuften hvordan vekt henger sammen med mat og trening. Eg tror ikke på pulvær kurer, godt mulig at de funker der og da men begynner du å sise vanlig mat igjen så legger du på det alt du har mistet pluss litt til. Eg trener et par ganger i uken og går mangen turer, men problemet mitt er at enda eg spiser sundt så spiser eg for mye. Eg må få ned matlysten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Eg tror ikke på pulvær kurer, godt mulig at de funker der og da men begynner du å sise vanlig mat igjen så legger du på det alt du har mistet pluss litt til. Eg trener et par ganger i uken og går mangen turer, men problemet mitt er at enda eg spiser sundt så spiser eg for mye. Eg må få ned matlysten. Det beste rådet i ditt tilfelle vi være å begynne å spise ofte, og små måltider. Lag i stand mest mulig på forhånd -porsjoner som du deler opp på forhånd. Jeg har hatt samme problem, men jeg klarte å lære meg å bestemme meg før middag f.eks, hvor mye jeg skal spise. Da klarer du det også Og man må glemme det man lærte hjemme om ikke å kaste mat.. Det MÅ man bare noen ganger. Man må heller lære seg å lage mindre porsjoner til middag. Lite og ofte, det vil si mat ca 6 ganger daglig. Det blir en vane. Hvor små måltidene skal være avhenger av aktivitetsnivå. Pass på at du dekker alle næringsgruppene i løpet av dagen. Og lær deg litt om glykemisk indeks så får du litt "gratishjelp" til både å mestre sultfølelsen og til fettforbrenningen Det er ikke så vanskelig å gå ned i vekt bare man har noen effektive hjelpemidler, og selvfølgelig, holder fast ved tankegangen. I begynnelsen skrev jeg opp i en bok alt jeg spiste, det gjorde det veldig lett å holde motivasjonen oppe. Det var godt å se hvor "flink" jeg var, svart på hvitt, og resultatene kom jo. Lurt å skrive opp treningen og resultater der også i samme bok. Lykke til, dette klarer du helt fint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja, jeg klarte det Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har gått ned 14 kg. siden påske. Jeg har klart å gå ned 45 kg på halvannet år. Går turer og spiser sunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.