Gisele Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 hva er det som er lavt i når det gjelder hg (blodprosent)? har en på 55% og vet det er lavt men det virker som om de sykepleierne ikke bryr seg.. jernlageret mitt er på 3 eller 4 og har hørt noe om at det skal være på minst 15... er det tull eller? hva kan det komme av at jeg har så lavt? hvordan får jeg d opp? kan jo kanskje si at jeg spiser ikke så mye mat som inneholder mye jern, pga at jeg ikke liker så mange mat produkter. og å svelge tabletter er ganske vanskelig for meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pumsj Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hb skal ligge mellom 12-17 (ganger 8 så får du prosenten som du skriver) Jernlageret (ferritin) skal ligge mellom 10-200. Du trenger nok litt jern, hva med floradix eller hva det nå heter, er ikke det sånn flytende mixtur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.