Kommende treningsnarkoman Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Heisann. Har akkurat satt opp et nytt treningsprogram for meg og en kamerat. Jeg har trent i ca 2 1/2år, og har derfor noe erfaring men skulle gjerne hatt noen råd og vink til forbedringer av mitt treningsopplegg, samt tips til kostholdsprogram. Jeg har tenkt til å sette opp et billig kostholdsprogram litt senere, må lese litt mer om dette først. Det må bemerkes at treningsprogrammet er satt opp med tanke på at jeg skal trene alene om kvelden, mens kameraten min er med på dagen. Tar gjerne imot tips på hvordan øvelser som jeg kan inkludere. Jeg har en oversikt over hvordan øvelse jeg skal bruke til hver økt, men ettersom jeg ikke kan navnet på disse øvelsene skriver jeg bare opp muskelgruppene. Har forskjellige øvelser for hver dag i løpet av uka på samme muskelgruppe. Om det er interessant kan jeg nevne at jeg er 180cm og rundt 90kg. Skal opp i 100kg og samtidig fjerne 5kg fett. Setter også stor pris på råd om uttøyning og oppvarming ettersom jeg aldri har hatt noe spesielt erfaring med dette, spesielt ikke førstnevnte.. Dag1: Bryst, triceps Kveld1: Biceps Dag2: Rygg Kveld2: Nakke, skuldre Dag3: Underarmer, mage Kveld3: Bein Dag4: Nakke, skuldre Kveld4: Bryst, triceps Dag5: Biceps, mage Kveld5: Rygg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.