Gå til innhold

Hva gjør en Webbis?


jacob

Anbefalte innlegg

bortsett fra å sitte tilbakelent i godstolen og humre over alle stupide innlegg, og for ikke snakke om, kaste ut de idiotene som bryter reglementet for god takt og tone?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Jeg har vel egentlig ikke svaret, men enten er han/hun en splittet personlighet, eller så vrimler det av dem.

For så langt har jeg vel sett;

Webmaster (moralens & anstendighetens vokter)

Webmaster, teknisk støtte

Webmaster, design

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig ikke svaret, men enten er han/hun en splittet personlighet, eller så vrimler det av dem.

For så langt har jeg vel sett;

Webmaster (moralens & anstendighetens vokter)

Webmaster, teknisk støtte

Webmaster, design

Noen flere?

Jeg har bare stiftet bekjentskap med den første. Merket etter skosålen hans syns ennå i ræva mi etter at han sparka meg ut.

Det er en rar jobb. Det er noe gudsfryktig over den. Pluttselig er de der år de finner det for godt. Dessuten lurer jeg på hvor mye av innleggene de egentlig leser på Dol og om de vokter over Åpen Småprat som en usynelig klam hånd?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare stiftet bekjentskap med den første. Merket etter skosålen hans syns ennå i ræva mi etter at han sparka meg ut.

Det er en rar jobb. Det er noe gudsfryktig over den. Pluttselig er de der år de finner det for godt. Dessuten lurer jeg på hvor mye av innleggene de egentlig leser på Dol og om de vokter over Åpen Småprat som en usynelig klam hånd?

mvh

Ja, også lurer jeg på om de er nerder eller om de er oppegående vanlige mennesker med en god dose humor. Nerder har ikke humor, det vet alle.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...