gnaffel-laffel Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 ...og ble bittelitt bekymret. Jeg drikker en del fun light. Mellom 1,5-2 liter om dagen, kanskje mer (men bare i perioder egentlig)...er det farlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Persille Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei. I såfall er også jeg ille ute! For å spare på kaloriene går det masse i lightbrus, lavkalorikakao, 0,1%- yoghurtene til Tine.. osv...osv. Har jo visst at det ikke er knallsunt, men nå...HJELP! Tror ikke jeg klarer å kutte det ut heller, hva skal jeg erstatte det med?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei. I såfall er også jeg ille ute! For å spare på kaloriene går det masse i lightbrus, lavkalorikakao, 0,1%- yoghurtene til Tine.. osv...osv. Har jo visst at det ikke er knallsunt, men nå...HJELP! Tror ikke jeg klarer å kutte det ut heller, hva skal jeg erstatte det med?? mm..jeg også...sparer masse kalorier på sånt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.