Gå til innhold

Test IQ'en din.. og andre interessante greier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med bare 126, så burde du ikke engang klarer å klikke på linkene.. :)

Gjest turbolator
Skrevet

124 jeg. men videre

"Our analyses indicate that your Intellectual Type is: Visual Mathematician. This means that among other things, you have superior skills in mathematics and spatial reasoning."

jeg som alltid sleit med matten på skolen heh

Skrevet

Med bare 126, så burde du ikke engang klarer å klikke på linkene.. :)

Tror det er 100 som er gjennomsnittet. DET er til å bli sjokkert av... :-)

Skrevet

Vi får trøste oss med at IQ'en hadde vært høyere hadde testen vært på norsk. Det var et par ord jeg ikke forstod.

Skrevet

Tror det er 100 som er gjennomsnittet. DET er til å bli sjokkert av... :-)

Så kan man jo lure på hvordan dama i nord ble målt til bare 53..

Skrevet

Så kan man jo lure på hvordan dama i nord ble målt til bare 53..

Hvem dame?

Husker også at Christel Gjøvikli og hennes to "gode" venner ikke hadde særlig mye over 50...

Skrevet

Hvem dame?

Husker også at Christel Gjøvikli og hennes to "gode" venner ikke hadde særlig mye over 50...

Hva var det med Christel Gjøvikli? Navnet er innmari kjent, men jeg husker ikke hva det var...

Skrevet

Hva var det med Christel Gjøvikli? Navnet er innmari kjent, men jeg husker ikke hva det var...

Innmari stygg dame som ble drept av sin "gode" venn og venninne.

Hun var gravid med barnet hans, men han ville ikke ha henne.

Hun tok toget til Åndalsnes, og de ble avslørt fordi de hadde spart på katteburet hennes.

I fengsel ble han sammen med ei dame som var ca tredve år eldre enn han...

Skrevet

135 fikk jeg, ikke verst til å være midt på natta. I tillegg var det et par ord jeg ikke forsto.

Videre stod det:

The first thing we can tell you about that is you have the natural fluency of a writer and the visual and spatial strengths of an artist. Those skills contribute to your creative and expressive mind. But that's just scratching the surface.

Resten må jeg betale for å få vite, men det gidder jeg ikke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...