Gjest lis@bet Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 http://www.emode.com/ Bare 126 i IQ?? Nei, denne testen er nok bare bullshit, det er jeg heeelt overbevist om. *host* :-) 0 Siter
Alpt Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Med bare 126, så burde du ikke engang klarer å klikke på linkene.. 0 Siter
Gjest turbolator Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 124 jeg. men videre "Our analyses indicate that your Intellectual Type is: Visual Mathematician. This means that among other things, you have superior skills in mathematics and spatial reasoning." jeg som alltid sleit med matten på skolen heh 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Med bare 126, så burde du ikke engang klarer å klikke på linkene.. Tror det er 100 som er gjennomsnittet. DET er til å bli sjokkert av... :-) 0 Siter
fresja Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Vi får trøste oss med at IQ'en hadde vært høyere hadde testen vært på norsk. Det var et par ord jeg ikke forstod. 0 Siter
Alpt Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Tror det er 100 som er gjennomsnittet. DET er til å bli sjokkert av... :-) Så kan man jo lure på hvordan dama i nord ble målt til bare 53.. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Så kan man jo lure på hvordan dama i nord ble målt til bare 53.. Hvem dame? Husker også at Christel Gjøvikli og hennes to "gode" venner ikke hadde særlig mye over 50... 0 Siter
Reg@l Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Hvem dame? Husker også at Christel Gjøvikli og hennes to "gode" venner ikke hadde særlig mye over 50... Hva var det med Christel Gjøvikli? Navnet er innmari kjent, men jeg husker ikke hva det var... 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 135 her, må vel si meg fornøyd med det. *S* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Hva var det med Christel Gjøvikli? Navnet er innmari kjent, men jeg husker ikke hva det var... Innmari stygg dame som ble drept av sin "gode" venn og venninne. Hun var gravid med barnet hans, men han ville ikke ha henne. Hun tok toget til Åndalsnes, og de ble avslørt fordi de hadde spart på katteburet hennes. I fengsel ble han sammen med ei dame som var ca tredve år eldre enn han... 0 Siter
Lurveliten Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 135 fikk jeg, ikke verst til å være midt på natta. I tillegg var det et par ord jeg ikke forsto. Videre stod det: The first thing we can tell you about that is you have the natural fluency of a writer and the visual and spatial strengths of an artist. Those skills contribute to your creative and expressive mind. But that's just scratching the surface. Resten må jeg betale for å få vite, men det gidder jeg ikke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.