Gå til innhold

null karbohydrat-ned i vekt?

Gjest barespørjeg

Anbefalte innlegg

Gjest barespørjeg

Jeg har hørt at hvis man kutter ut karbohydrater i en periode,vil man gå ned i vekt.Stemmer det?Og kan man spise så mye man vil bare det ikke er karbohydrater?Noen forslag til mat uten karbo.?

Er ei jente på 22år,162cm og 66kg,hvor mange kalorier forbruker jeg ca.i løpet av en uke?Er student,så det blir mye stillesitting,men jogger 45min.hver dag.

Håper noen kan komme med noen innspill her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med trening hver dag så trenger du karbohydrater til musklene dine. Med denne dietten vil du merke en nedgang i formen, til du begynner å spise karbohydrater igjen.

Søk bakover i innleggene her på forumet, mange her er for slike dietter, og noen er skeptiske. Få ihvertfall informasjon fra begge sider før du starter på en slik ekstrem diett.

En ting til -du kan nok ikke spise så mye du vil uansett og ikke gå opp i vekt. Du må også passe på fettinnholdet i maten med tanke på kolesterol og åreforkalkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...