Gjest barespørjeg Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har hørt at hvis man kutter ut karbohydrater i en periode,vil man gå ned i vekt.Stemmer det?Og kan man spise så mye man vil bare det ikke er karbohydrater?Noen forslag til mat uten karbo.? Er ei jente på 22år,162cm og 66kg,hvor mange kalorier forbruker jeg ca.i løpet av en uke?Er student,så det blir mye stillesitting,men jogger 45min.hver dag. Håper noen kan komme med noen innspill her!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jubalong 70 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 På www.vektibalanse.no vil du finne mye om dette. Og ja, det stemmer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Med trening hver dag så trenger du karbohydrater til musklene dine. Med denne dietten vil du merke en nedgang i formen, til du begynner å spise karbohydrater igjen. Søk bakover i innleggene her på forumet, mange her er for slike dietter, og noen er skeptiske. Få ihvertfall informasjon fra begge sider før du starter på en slik ekstrem diett. En ting til -du kan nok ikke spise så mye du vil uansett og ikke gå opp i vekt. Du må også passe på fettinnholdet i maten med tanke på kolesterol og åreforkalkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.