Gjest rittr Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei! slanker meg etter "naturen" oppskrift, dvs jeg er mer aktiv og spiser noe sunnere! Vet at det er viktig at jeg får i meg all næring og vitaminer! Kikket på en nutrilett-bar og den så egentlig ut som et br amåltid-de sier den innholder riktig frohold mellom fett-prot og karb? er dette riktig og kan jeg ta en sånn i ny og ne? den må jo vere bra siden den inneholder så mye som den gjør av ulike vit og mineraler? men for sikkerhets skyld så vil jeg høre hav andre mener og tror! noen erfaringer? takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg synes det er helt greit om man tar en sånn nutrilettbar innimellom når man har dårlig tid eller ikke gidder å lage frokost, f.eks. Problemet er om man går på nutrilett-kur i noen uker for å slanke seg. Når du gjør det på den måten der, så er det ingen fare i å bytte ut enkelte måltider med en sånn sak. Du vet jo sikkert at det beste er å lage maten selv, og at den løsningen er unntaket. De er forresten veldig gode, faktisk er den med aprikos-smak (eller var det fersken..?) den beste! Sjokolade-varianten er ikke så verst den heller. Og de er bra ernæringsmessig. Et tips er å ha det som godteri -det er blitt mannen min som maser om de greiene der i helgene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg synes de smaker hy og helvete, spiser heller et eple om jeg har lyst på noe søtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.