Gjest Cola Light Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Eg har lyst til å slanke meg, drikker vanligvis ikke brus i det hele tatt siden eg omtrent har vært på en diett hele livet. (jepp mosjonerer også) Problemet er ikke å spise sundt, men lite, eg overspiser til de grader, nå har eg imdidlertidig oppdaget at matlysten blir mindre dersom eg drikker brus, kan dette stemme? Hvor skadelig er lett burs?? kalorier, for tennene og helsen generelt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lettbrus inneholder ikke sukker så tennene dine råtner i allefall ikke, men syre etser tennene dine, så drikker du tilstrekkelig mye (1/2 liter om dagen) så vil du ødelegge tennene. At du føler deg mindre sulten når du drikker lettbrus høres uvanlig ut, vanligvis er det motsatt, det kunstige søtningsmiddelet gjør deg mer sulten. Den beste tørstedrikken er vann, i allefall daglig, så kan du heller kose deg med brus i helgene. E-stoffene i brusen skal du ikke bry deg om, forskning har vist at du må drikke vanvittige mengder (7-8 liter hver dag) over lang tid for at det skal være skadelig. Husk: alt med måte! Å drikke brus er ikke farlig, men ikke overdriv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lettbrus inneholder ikke sukker så tennene dine råtner i allefall ikke, men syre etser tennene dine, så drikker du tilstrekkelig mye (1/2 liter om dagen) så vil du ødelegge tennene. At du føler deg mindre sulten når du drikker lettbrus høres uvanlig ut, vanligvis er det motsatt, det kunstige søtningsmiddelet gjør deg mer sulten. Den beste tørstedrikken er vann, i allefall daglig, så kan du heller kose deg med brus i helgene. E-stoffene i brusen skal du ikke bry deg om, forskning har vist at du må drikke vanvittige mengder (7-8 liter hver dag) over lang tid for at det skal være skadelig. Husk: alt med måte! Å drikke brus er ikke farlig, men ikke overdriv. Det er fenalylalin i cola light somkan ta bort litt av matlysten har jeg hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cola Light Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lettbrus inneholder ikke sukker så tennene dine råtner i allefall ikke, men syre etser tennene dine, så drikker du tilstrekkelig mye (1/2 liter om dagen) så vil du ødelegge tennene. At du føler deg mindre sulten når du drikker lettbrus høres uvanlig ut, vanligvis er det motsatt, det kunstige søtningsmiddelet gjør deg mer sulten. Den beste tørstedrikken er vann, i allefall daglig, så kan du heller kose deg med brus i helgene. E-stoffene i brusen skal du ikke bry deg om, forskning har vist at du må drikke vanvittige mengder (7-8 liter hver dag) over lang tid for at det skal være skadelig. Husk: alt med måte! Å drikke brus er ikke farlig, men ikke overdriv. Drikker litervis av vann hver dag, blir bare mer og mer sulten. Har ikke drukket brus på nesten et år bortset et pasr ganger så det er jo mye mer mektig for meg om du sjønner.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Drikker litervis av vann hver dag, blir bare mer og mer sulten. Har ikke drukket brus på nesten et år bortset et pasr ganger så det er jo mye mer mektig for meg om du sjønner.. Ja, men du får tenke litt på tennene også da. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cola Light Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det er fenalylalin i cola light somkan ta bort litt av matlysten har jeg hørt. finnes fenalylalin i andre matvarer/ kosttilskudd også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.