Gjest psst Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har satt meg litt inn i GI i nå-og det er noe som forvirrer meg: Ifølge listen er selve rug og havre høyt oppe, men er ikke dette bra korn! Pumpernickel er jo 100% rug og havregrøt anbefales for diabetikere for å holde blodsukker stabilt? men havre-knekke brød ikke bra? Vet noen det hvilket korn som egner seg best da? bare lurer sånn på morrakvisten:=) - psst 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Rugknekkebrødet jeg bruker har en GI på rundt 40. Det heter Rugsprø og er fra Wasa. Det er kjempegodt, jeg er avhengig av to sånne om morgenen og to til kvelds Havreknekkebrød er ikke så godt, synes jeg, og har i tillegg en høyere GI. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrFroyd Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Rugknekkebrødet jeg bruker har en GI på rundt 40. Det heter Rugsprø og er fra Wasa. Det er kjempegodt, jeg er avhengig av to sånne om morgenen og to til kvelds Havreknekkebrød er ikke så godt, synes jeg, og har i tillegg en høyere GI. Seline! Dette er ikke et svar under korn, men visste ikke hvordan eg ellers skulle få tak i deg.. Har sjønt det slik at du studerer psykologi sant?? Vel eg har lyst til å bli psykolog, men studieinspektøren vår er syk og dessuten ikke flink til å hjelpe. Eg var på en utdanningsmesse i arenum og der sa de at alle som søkte kommer inn i begynnelsen, men så blir det vanskligere å komme inn etter hvært, stemmer dette? Vil gjerne inn i Bergen:-) Også lurer eg på hvordan studiet er delt opp, har feks hørt om grunfag, hva kommer etterpå? Ville blitt veldig glad for svar;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Seline! Dette er ikke et svar under korn, men visste ikke hvordan eg ellers skulle få tak i deg.. Har sjønt det slik at du studerer psykologi sant?? Vel eg har lyst til å bli psykolog, men studieinspektøren vår er syk og dessuten ikke flink til å hjelpe. Eg var på en utdanningsmesse i arenum og der sa de at alle som søkte kommer inn i begynnelsen, men så blir det vanskligere å komme inn etter hvært, stemmer dette? Vil gjerne inn i Bergen:-) Også lurer eg på hvordan studiet er delt opp, har feks hørt om grunfag, hva kommer etterpå? Ville blitt veldig glad for svar;-) Jeg svarer deg på forumet "meldinger" i løpet av en stund 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.