Gå til innhold

FU:Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

21

• Ulv I Faarikaal

19

• Carlina

12

• SierDuDet

9

Tanya1365380060

Wow, blir snart rørt her :)

Du er nok rimelig råddeilig selv, vil jeg tro :)

Du skal ikke tro, du skal vite gutt!

Neida,det er jo ganske umulig siden du ikke har sett meg..men det må vi gjøre noe med før eller siden! ;)

Uansett, koselig å høre at du tror det da:)

Annonse

Du skal ikke tro, du skal vite gutt!

Neida,det er jo ganske umulig siden du ikke har sett meg..men det må vi gjøre noe med før eller siden! ;)

Uansett, koselig å høre at du tror det da:)

Personlig er jeg fint lite rådeilig for tiden, da treninga, som du vet, har vært noe... eh... lite til stede det siste året!

Men nå er jeg er igang, og trente faktisk 3 ganger den uka her! :)

Hmmm men vurderer å stikke innom shell på vei til jobb om kort tid, og kjøpe litt smågodt...

*godtesyk*

:)

Tanya1365380060

Personlig er jeg fint lite rådeilig for tiden, da treninga, som du vet, har vært noe... eh... lite til stede det siste året!

Men nå er jeg er igang, og trente faktisk 3 ganger den uka her! :)

Hmmm men vurderer å stikke innom shell på vei til jobb om kort tid, og kjøpe litt smågodt...

*godtesyk*

:)

Akkurat det satt jeg også å vurderte, da jeg leste innlegget ditt..har vurdert ferdig nå da..gjett tre ganger hva resultatet ble..*kremt* :)

Akkurat det satt jeg også å vurderte, da jeg leste innlegget ditt..har vurdert ferdig nå da..gjett tre ganger hva resultatet ble..*kremt* :)

Hehe, stakk innom Select, og kom ut med en sånn liten kopp-sak, med smågodt. Koster 49 kroner, og du får faktisk ganske mye for pengene i forhold til når det er hektopris.

Så nå sitter jeg her. Kaffeautomat med det jeg vil ha av den slags drikker, 1.5 liter farris, to matpakker, røyk samt smågodt!

Trenger ikke å bli så gæærnt da, og på toppen av det hele våkner jeg opp i morgen, helt uten antydningen til fyllesyke.

Ikke gæærnt :)

Tanya1365380060

Hehe, stakk innom Select, og kom ut med en sånn liten kopp-sak, med smågodt. Koster 49 kroner, og du får faktisk ganske mye for pengene i forhold til når det er hektopris.

Så nå sitter jeg her. Kaffeautomat med det jeg vil ha av den slags drikker, 1.5 liter farris, to matpakker, røyk samt smågodt!

Trenger ikke å bli så gæærnt da, og på toppen av det hele våkner jeg opp i morgen, helt uten antydningen til fyllesyke.

Ikke gæærnt :)

Ikke gærnt, det må jeg si :)

Jeg sitter også å koser meg med smågodt, nam nam!

Ble ikke til at vi leide noe film, jeg har lyst til å være litt alene for meg selv ikveld for engangs skyld, så nå er jeg alene og koser meg:)

Hvor lenge er det du jobber idag da du?

Ikke gærnt, det må jeg si :)

Jeg sitter også å koser meg med smågodt, nam nam!

Ble ikke til at vi leide noe film, jeg har lyst til å være litt alene for meg selv ikveld for engangs skyld, så nå er jeg alene og koser meg:)

Hvor lenge er det du jobber idag da du?

Jeg jobber til 06.00 i morgen tidlig. Men det går greit. Bare 8 timer igjen :)

Deilig å være alene i ny og ne. Bare slappe av litt for seg selv!

Synes egentlig at det er ganske så behagelig å jobbe denne helgen. Blir ikke fyllesyk eller noe i morgen, tjener penger, og så har jeg friiiiiiiiii neste helg. Og da sitter vel øllen løst :)

Tanya1365380060

Jeg jobber til 06.00 i morgen tidlig. Men det går greit. Bare 8 timer igjen :)

Deilig å være alene i ny og ne. Bare slappe av litt for seg selv!

Synes egentlig at det er ganske så behagelig å jobbe denne helgen. Blir ikke fyllesyk eller noe i morgen, tjener penger, og så har jeg friiiiiiiiii neste helg. Og da sitter vel øllen løst :)

Ja, det kan jeg tenke meg..ølen slipper ikke unna deg når du har fri nei!;)

Åtte timer går fort vet du, også kan jeg godt holde deg litt med selskap en stund og det hjelper vel litt på kanskje? :)

Nå er det snart God kveld Norge, det skal jeg se på altså, for det er lenge siden det..

Ser liksom aldri TV på lørdager, for da er jeg jo vanligvis ikke hjemme, men jeg ser jo at man ikke akkurat går glipp av noen spennende på TV fronten på lørdagskveldene, da det hittil bare har blitt sendt masse dritt..

Du har mail forresten :)

Annonse

Ja, det kan jeg tenke meg..ølen slipper ikke unna deg når du har fri nei!;)

Åtte timer går fort vet du, også kan jeg godt holde deg litt med selskap en stund og det hjelper vel litt på kanskje? :)

Nå er det snart God kveld Norge, det skal jeg se på altså, for det er lenge siden det..

Ser liksom aldri TV på lørdager, for da er jeg jo vanligvis ikke hjemme, men jeg ser jo at man ikke akkurat går glipp av noen spennende på TV fronten på lørdagskveldene, da det hittil bare har blitt sendt masse dritt..

Du har mail forresten :)

Jeg sitter her ved denne skjermen, jeg, så du har min fulle og hele tillatelse, til å holde meg med selskap utover. Faktisk er det vel mer å regne som en plikt at du holder meg med selskap når tv-programmet ditt er slutt! :)

Ja, tv-programmene på lørdagene er en skam, og sikkert direkte grunn til at nordmenn drikker seg skammelig fulle i helgene. Det er jo ikke noe annet å gjøre!

Jeg skal på en fest til fredag, til en fyr som har flytta og jeg derfor ser alt for sjelden, så det blir nok pils da, ja! :)

Tanya1365380060

Jeg sitter her ved denne skjermen, jeg, så du har min fulle og hele tillatelse, til å holde meg med selskap utover. Faktisk er det vel mer å regne som en plikt at du holder meg med selskap når tv-programmet ditt er slutt! :)

Ja, tv-programmene på lørdagene er en skam, og sikkert direkte grunn til at nordmenn drikker seg skammelig fulle i helgene. Det er jo ikke noe annet å gjøre!

Jeg skal på en fest til fredag, til en fyr som har flytta og jeg derfor ser alt for sjelden, så det blir nok pils da, ja! :)

Yes sir! Gjør alt du ber om vettu ;)

Oi oi, nå er snart Dorthes lille lørdagsshow igang, så nå flytter jeg meg over til den andre skjermen..wow, blir helt overveldet over hvor mye jeg har å gjøre idag..*sa hun tørt*

;)

Yes sir! Gjør alt du ber om vettu ;)

Oi oi, nå er snart Dorthes lille lørdagsshow igang, så nå flytter jeg meg over til den andre skjermen..wow, blir helt overveldet over hvor mye jeg har å gjøre idag..*sa hun tørt*

;)

Alt jeg ber om?

Tjaaaaaaaaaaaaaa....:)

Kos deg med tv og smågodt, du, så "snakkes" vi etterpå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...