Gå til innhold

Den derre Las Ketchup låta...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sikker på det? Jeg har hørt at refrenget er litt av typen "haba haba zoot zoot".

Jeg vet ikke hvordan refrenget til Haba Haba Zoot Zoot er, men refrenget til Las Ketchup-sangen er ikke bare tull, det er en ordentlig tekst som jeg mener er (brasiliansk?)portugisisk.

Annonse

Hva slags band er det? :-) jeg våknet opp med den melodien i hodet - fin da! *s*

Det er en svensk gruppe, de synger A Cappella, ganske stilig egentlig. Er du en musikktyv, kan du laste den ned fra nettet. *S* Eller være ærlig å kjøpe singelen.

Jeg vet ikke hvordan refrenget til Haba Haba Zoot Zoot er, men refrenget til Las Ketchup-sangen er ikke bare tull, det er en ordentlig tekst som jeg mener er (brasiliansk?)portugisisk.

Hmm... nå ble jeg litt nysgjerrig på om det virkelig er et språk det der... Skal skrive mail til en jeg kjenner i Brasil og spørre nuh med det samme :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...