Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Favn,

Hva med, i all respekt, å prøve, ihvertfall en eneste gang, og gi et konstruktivt innspill til diskusjonen?

Det er sikkert både interessant og lærerikt det du ev. måtte ha på hjertet.

Mvh

Med all respekt å melde, det er jo ikke sikkert at "favn" har så mye mer å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Det er jo ikke snakk om hva hver enkelt personlig foretrekker her inne, da. Saken er at mange føler et merkelig behov for å påpeke at det og det syntes jeg er skikkelig teit/sykt/etc. fordi det liker jeg ikke selv. Det er flere ting jeg ikke ser på som noe ok i det hele tatt, men jeg trenger ikke å fortelle de det gjelder at jeg synes det er teit/sykt/etc. Dem om det.

"................"

Kunne vært morsomt å gå igjennom alle innlegg signert "Prozak" og sett om det ikke nå og da faller et eller flere nedlatende ord om andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hvorfor så morsomt? Hva ønsker du å oppnå med å møte andres innlegg med "knegg"?

*knegg* er et uttrykk for at man, les: undertegnede, ler et øyeblikk. I og med at bidragyterne ved herverende forum ikke har mulighet for å spille på gester, blikk, mimikk, latter, kroppsspråk, høy eller lav stemme etc. som normalt bistår samtalens ord og setninger er *knegg* rett og slett typografutgaven av en kort bit latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Mysterier og Pan er mine bokskatter. Du har noe av August i Landstrykere over deg.

Er det et uttrykk for en helt spesiell revisjonistisk lesning av Landstrykere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

*knegg* er et uttrykk for at man, les: undertegnede, ler et øyeblikk. I og med at bidragyterne ved herverende forum ikke har mulighet for å spille på gester, blikk, mimikk, latter, kroppsspråk, høy eller lav stemme etc. som normalt bistår samtalens ord og setninger er *knegg* rett og slett typografutgaven av en kort bit latter.

Hva med å holde deg til saken?

(...tror ikke så mange e rinteressert i at jeg evt. hånflirer av visse innlegg her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favn,

Hva med, i all respekt, å prøve, ihvertfall en eneste gang, og gi et konstruktivt innspill til diskusjonen?

Det er sikkert både interessant og lærerikt det du ev. måtte ha på hjertet.

Mvh

Dessverre har jeg fint lite lærerikt å komme med.

Imidlertid var min korte kommentar et fattig forsøk på å gi uttrykk for at det nok ikke medfører riktighet at masturbasjon er tabu i parforhold. Det er i det hele tatt vanskelig å tenke seg at masturbasjon på noen som helst måte er tabu i dag, i eller utenfor 'forhold'.

For å bli en smule personlig, hvis det var det du savnet (?), vil jeg antyde at nevnte handling er meget, meget pirrende. I forhold. Og utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre har jeg fint lite lærerikt å komme med.

Imidlertid var min korte kommentar et fattig forsøk på å gi uttrykk for at det nok ikke medfører riktighet at masturbasjon er tabu i parforhold. Det er i det hele tatt vanskelig å tenke seg at masturbasjon på noen som helst måte er tabu i dag, i eller utenfor 'forhold'.

For å bli en smule personlig, hvis det var det du savnet (?), vil jeg antyde at nevnte handling er meget, meget pirrende. I forhold. Og utenfor.

Endelig,

Får man vel si.

Du har nok rett at begrepet "masturbasjon" ikke er et tabu, selv om jeg nok ikke vil gå så langt som å si "alle" parforhold. Jeg tror nok at i veldig mange parforhold praktiseres ikke dette av flere grunner.

At du og din(e) partner(e) tyr til masturbasjon i seksuallivet er sikkert behovsprøvet og ikke hva jeg var ute etter å vite:)

Men tror fremdeles at når det gjelder forholdet mellom hjelpemidler som plastikk/metall pinner/stenger og gummisprekker etc., så er det et fåtall av kvinner som godkjenner at maken tar i bruk hjelpemidler på seg selv.

Med vennelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at man ikke skal kalle andre psyke - ei heller mennesker som Viggo Kr. etc.

Men man kan da si at det forekommer en psykt?

Iallfall forekommer meg handlingene til Viggo Kr. å være ordentlig psyke.

Men det er kanskje min private mening, og lite interessant i denne sammenheng.

PS! Jeg ville aldri kalle en som brukte "prozak" for psyk.

For ordens skyld; medisinen staves prozack - altså ikke likt som nicket mitt :-)

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig,

Får man vel si.

Du har nok rett at begrepet "masturbasjon" ikke er et tabu, selv om jeg nok ikke vil gå så langt som å si "alle" parforhold. Jeg tror nok at i veldig mange parforhold praktiseres ikke dette av flere grunner.

At du og din(e) partner(e) tyr til masturbasjon i seksuallivet er sikkert behovsprøvet og ikke hva jeg var ute etter å vite:)

Men tror fremdeles at når det gjelder forholdet mellom hjelpemidler som plastikk/metall pinner/stenger og gummisprekker etc., så er det et fåtall av kvinner som godkjenner at maken tar i bruk hjelpemidler på seg selv.

Med vennelig,

'Endelig.' Eh...?

Nei altså, hva var det jeg sa... - at masturbasjon neppe er et 'vanskelig' tema, eller noe sånt. At jeg eksemplifiserte med egen empiri var en inkurie og skal ikke gjenta seg.

En hypotese: For mange kvinner kompenserer dildo o.l. for pikk. Fra kvinnesynspunkt antas menn å ha saken i sin hule hånd så og si, altså en form for naturlig mimetisk vagina. Derfor blir kunstig vagia rart. Noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er helt ok at du ikke har problemer med at andre har lyst på "mannerumpe". Men du kan da akseptere at andre stiller seg noe spørrende til en slik lyst?

Selfølgelig. Men det er jo snakk om litt folkeskikk i måten man uttaler seg på. Du sier ikke i RL til en homse at, fy faen - det du driver med synes jeg er sykt. Hvis det er nødvendig å komme med personlige innskytelser, så burde det jo holde å si at det der har ikke jeg sansen for / det der ligger ikke for meg etc.?

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

For ordens skyld; medisinen staves prozack - altså ikke likt som nicket mitt :-)

"............"

...så du vet det? Ok... var en stund bekymret for at du ville "signalisere" noe med nick-et ditt, og var derfor ikke helt sikker på hvillken tilstand du befant deg i. Høyspentheten i dine innlegg må sikkert forklares på annen måte.

Takk for at du ga oss den informasjonen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært morsomt å gå igjennom alle innlegg signert "Prozak" og sett om det ikke nå og da faller et eller flere nedlatende ord om andre...

Jeg påstår ikke at jeg ikke kan glippe noen ganger. Men vær så snill, siden du tar det opp - gå gjennom alle innleggene mine.

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Selfølgelig. Men det er jo snakk om litt folkeskikk i måten man uttaler seg på. Du sier ikke i RL til en homse at, fy faen - det du driver med synes jeg er sykt. Hvis det er nødvendig å komme med personlige innskytelser, så burde det jo holde å si at det der har ikke jeg sansen for / det der ligger ikke for meg etc.?

"............."

...vel, jeg forbeholder meg retten til å si at visse handlinger er motbydelige. Jeg skiller mellom handlinger og person. Og jeg er fullt klar over at min fordømmelse av f.eks. pedofili ikke bygger på fakta, men på et verdigrunnlag. Og ingen verdier kan bevises rent vitenskapelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg påstår ikke at jeg ikke kan glippe noen ganger. Men vær så snill, siden du tar det opp - gå gjennom alle innleggene mine.

"............"

Beklager. Men jeg har ikke kapasitet til å gjennomgå alle innleggene dine. Hadde jeg hatt kapasitet til det, skulle jeg gjerne gjort det.

Jeg dømmer deg da ikke ut fra dine innlegg. Jeg tror ikke uten videre at det du har prestert her, er representativt for hva du er god for.

Du har sikkert mye bra på hjertet. Og med litt skrivetrening, vil du sikkert lykkes enda bedre!

Jeg ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...vel, jeg forbeholder meg retten til å si at visse handlinger er motbydelige. Jeg skiller mellom handlinger og person. Og jeg er fullt klar over at min fordømmelse av f.eks. pedofili ikke bygger på fakta, men på et verdigrunnlag. Og ingen verdier kan bevises rent vitenskapelig.

Du sier at du 'skiller mellom handlinger og person'. Interessant - for å si det mildt.

Hvordan gjør du det, hvis jeg kan spørre uten å bli syrlig avfeid for å rote til denne eh... rotete tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så du vet det? Ok... var en stund bekymret for at du ville "signalisere" noe med nick-et ditt, og var derfor ikke helt sikker på hvillken tilstand du befant deg i. Høyspentheten i dine innlegg må sikkert forklares på annen måte.

Takk for at du ga oss den informasjonen.

Lykke til!

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.....tror jeg ler, jeg.

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Men jeg har ikke kapasitet til å gjennomgå alle innleggene dine. Hadde jeg hatt kapasitet til det, skulle jeg gjerne gjort det.

Jeg dømmer deg da ikke ut fra dine innlegg. Jeg tror ikke uten videre at det du har prestert her, er representativt for hva du er god for.

Du har sikkert mye bra på hjertet. Og med litt skrivetrening, vil du sikkert lykkes enda bedre!

Jeg ønsker deg lykke til!!

Heh-heh...jaja :-)

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...