Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

...ikke? Vel, du vet jo best selv.

Ok, du vil ikke ha plastfitte. Hvorfor ikke? Litt fordomsfull?

Uff, hvor har det blitt av ditt flotte og elegante språkbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes begge deler er like sykt.

Dersom noen menn liker å se at damene deres stimulerer seg selv med hjelpemidler kan det vel gå andre veien og da.

Neste gang, spør om dama gidder å legge seg i 69 med sjømannsbruden mens han ser på. Dersom vi står på littegrann kan vi være seksuellt aktive alle mann uten å i det hele tatt være nær hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Uff, hvor har det blitt av ditt flotte og elegante språkbruk?

...jeg har da ingen elegante formuleringer. Kun noen "poetiske raptus" og petitesser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Nei. Interessen for det mangler, ikke noe annet.

Ja, ja... du vet vel best selv. Men siden du tok slik på vei her i sted, trodde jeg vel du hadde et personlig og spesielt engagement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok... men du synes ikke det er rart at kvinner kan tenne på en plastikk-pikk?

Nei, det synes jeg ikke, og jeg tror ikke det går på å tenne noe mer på plastikkpikken enn på fingeren sin.

De tenner på sexuell nytelse, og vibratoren er et hjelpemiddel for å få nytelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen menn liker å se at damene deres stimulerer seg selv med hjelpemidler kan det vel gå andre veien og da.

Neste gang, spør om dama gidder å legge seg i 69 med sjømannsbruden mens han ser på. Dersom vi står på littegrann kan vi være seksuellt aktive alle mann uten å i det hele tatt være nær hverandre.

#Dersom noen menn liker å se at damene deres stimulerer seg selv med hjelpemidler kan det vel gå andre veien og da.#

Det gjør det helt sikkert.

#Neste gang, spør om dama gidder å legge seg i 69 med sjømannsbruden mens han ser på.#

Den skjønte jeg ikke.Sjømansbrud, er ikke det slike saker som er for menn?

#Dersom vi står på littegrann kan vi være seksuellt aktive alle mann uten å i det hele tatt være nær hverandre.#

Ja?! ..... men ikke alle synes noe om det. Det er da nok av kulde her i landet fra før av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå snakker jeg generellt og spør igjen.

Spiller det noen rolle om plastikken er formet som en banan/sau/baby? hvorfor/hvorfor ikke?

Det spiller ingen rolle for meg. Hvorfor skulle det gjøre det?

Jeg driter da i hva folk dytter opp i seg, eller stikker pikken inn i, så lenge de ikke skader noen.

Spørsmålet er vel hvorfor du synes bruk av dildoer er sykt. Har ikke sett du har svart på det i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Nei, det synes jeg ikke, og jeg tror ikke det går på å tenne noe mer på plastikkpikken enn på fingeren sin.

De tenner på sexuell nytelse, og vibratoren er et hjelpemiddel for å få nytelsen.

Hva om en sjømannsbrud kan gi stimuli, hjelp til mer sofistikert onani?

Og så til kjernen: synes du det bør være like lett for en kvinne å akseptere at mannen bruker sjømannsbrud som han skal akseptere at hun bruker dildo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en sjømannsbrud kan gi stimuli, hjelp til mer sofistikert onani?

Og så til kjernen: synes du det bør være like lett for en kvinne å akseptere at mannen bruker sjømannsbrud som han skal akseptere at hun bruker dildo?

Selvsagt synes jeg det, men jeg tror veldig mange jenter ville syntes dette var jævla rart. Sikkert fordi det ikke er så "vanlig".

Men hvis det er tilfelle snakker vi selsvagt om dobbeltmoral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

"Synes du pedofile som kun ville ha brukt plastikk barn er syke da SSD? og hvorfor /hvorfor ikke?"

Pedofili ER en sykdom, så dette spørsmålet er jo like dumt som om du spør om jeg synes en med kreft er syk.

"Spiller det noen rolle om plastikken er formet som en banan/sau/baby? hvorfor/hvorfor ikke?"

Hvis pedofile, som faktisk er syke, ville funnet gleden i å feie en dokke, og bare den dokka, så hadde jeg syntes det var en fornuftig måte å takle sykdommen sin på.

Det at du sammenligner dette med en dildo er jo helt utrolig.

Det er riktig at pedofili idag ansees som psykt. Men hva med for 400 år siden, hva med om 400 år.

All epidemologisk forskning tilsier at hva vi anser som psykt er relativt.

Selv anser jeg jo pedofili som psykt. Zoofili også. Andre vil kanskje stemple meg som intollerant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, ja... du vet vel best selv. Men siden du tok slik på vei her i sted, trodde jeg vel du hadde et personlig og spesielt engagement.

Engasjement ? Nei interessen går nok i andre retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Selvsagt synes jeg det, men jeg tror veldig mange jenter ville syntes dette var jævla rart. Sikkert fordi det ikke er så "vanlig".

Men hvis det er tilfelle snakker vi selsvagt om dobbeltmoral.

...et godt svar. Synes jeg.

Dildo var jo også en gang uvanlig.

Jeg vil tro mange kvinner vil føle seg utilstrekkelig om de fant en sjømannsbrud blant parterens mer private effekter.

Da setter jeg punktum. Fikk det avklarende svaret jeg var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...