Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Svar: jeg synes det er "sykt" (i betydningen abnormt) fordi jeg føler at det er sykt. Jeg vil legge til at min oppfatning av dette ikke er særlig viktig, sett fra mitt ståsted.

Jeg anser det som umulig å argumentere rasjonalt for at bruk av "sjømannsbrud" i eller utenfor parforhold hverken er normalt eller sykt.

PS! "Normalt" i betydningen "ikke sykt" - jeg tenker da ikke på statistikk.

Håper dette var svar på ditt spørsmål.

Ellers ønsker jeg å legge til at jeg for min del ikke synes det er så interessant om bruk av hjelpemidler er sykt eller ikke - det får bli en privatsak.

Tror vi må akseptere at vi er forskjellige, noen liker å bruke "sjømannsbrud" andre ikke.

"Tror vi må akseptere at vi er forskjellige, noen liker å bruke "sjømannsbrud" andre ikke."

Det aksepterer jeg selvsagt, og jeg ville ikke brukt en sjømannsbrud selv.

Dog er det en viss forskjell på ikke å like det, og det å synes det er psykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

"Tror vi må akseptere at vi er forskjellige, noen liker å bruke "sjømannsbrud" andre ikke."

Det aksepterer jeg selvsagt, og jeg ville ikke brukt en sjømannsbrud selv.

Dog er det en viss forskjell på ikke å like det, og det å synes det er psykt.

Det er jeg enig i... på samme måte som det er en forskjell på å "like det" og å anse det som "helt naturlig".

Har du brukt sjømannsbrud noen gang?

Jeg har ikke gjort det. Ikke har jeg brukt dildo el.l. heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i... på samme måte som det er en forskjell på å "like det" og å anse det som "helt naturlig".

Har du brukt sjømannsbrud noen gang?

Jeg har ikke gjort det. Ikke har jeg brukt dildo el.l. heller.

Nei, jeg har aldri kjøpt meg sjømannsbrud, ei heller har jeg hørt om andre som har gjort det.

Tror ikke det er veldig normalt.

Tror det er mer normalt at gutter dytter dildoer i ræva, enn at de bruker en slik kunstig vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Nei, jeg har aldri kjøpt meg sjømannsbrud, ei heller har jeg hørt om andre som har gjort det.

Tror ikke det er veldig normalt.

Tror det er mer normalt at gutter dytter dildoer i ræva, enn at de bruker en slik kunstig vagina.

Det er kanskje riktig. Jeg vet ikke. For meg er jo ikke sjømannsbrud aktuelt uansett. Men siden så mange kvinner bruker dildo, så kanskje det etterhvert blir vanlig for dem som liker sexleketøy å bruke kunstig vagina? Evt. kunstig rumpe, for dem som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt? Hva er det som gjør det sykere enn å bruke fingrene/hendene? Eller er det onani i seg selv som er sykt?

I så fall kommer neppe verden noengang til å bli "frisk".

"..........."

kom med en personlig mening Prozak. om man setter seg på plastikkting eller andre ting ser jeg ingen forskjell på. En dame døde av skadene hun påførte seg da hun satt seg på girspaken i bilen. Synes det rett og slett er no dyrisk over det. Men det får jeg selvfølgelig lov til og mene :)

Synes det også er sykt og knulle dyr osv.

Om disse plastikktingene ligner en banan eller en knall lilla penis spiller ingen rolle. Like sykt og bruke frukt, plastikk , dyr osv i mine øyner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt?

Er onanering sykt, også?

trodde tråden handlet om plastikk ting jeg. Eller og bruke noe for og stappe oppi no eller stappe inn i. Ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje riktig. Jeg vet ikke. For meg er jo ikke sjømannsbrud aktuelt uansett. Men siden så mange kvinner bruker dildo, så kanskje det etterhvert blir vanlig for dem som liker sexleketøy å bruke kunstig vagina? Evt. kunstig rumpe, for dem som liker det.

Man får kjøpt kunstig rumpe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde tråden handlet om plastikk ting jeg. Eller og bruke noe for og stappe oppi no eller stappe inn i. Ting!

Hva er forskjellen på å onanere med en hånd og å onenere med en vibrator?

Og hvorfor er sistnevnte sykt, mens førstnevnte ikke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Man får kjøpt kunstig rumpe også.

Jeg betviler egentlig ikke at du har meget god greie på akkurat dette... men helt seriøst: går det an?

Alltid noe nytt...

Må iallfall være en gladnyhet for dem som deler slike interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på å onanere med en hånd og å onenere med en vibrator?

Og hvorfor er sistnevnte sykt, mens førstnevnte ikke er det?

Hva er forskjellen med og stappe tissemannen inn i raua på en sau og raua på en dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betviler egentlig ikke at du har meget god greie på akkurat dette... men helt seriøst: går det an?

Alltid noe nytt...

Må iallfall være en gladnyhet for dem som deler slike interesser.

Det er jo bare å prøve, så finner du ut om du deler slike interesser du også.

Som du sier: Alltid noe nytt.

Nytt er ofte kult, selv om man i utgangspunktet ikke trodde det skulle være noe særlig¨.

Hva har du å tape på å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen med og stappe tissemannen inn i raua på en sau og raua på en dame?

Sammenligner du bruk av døde vibratorer med dyresex?

Imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Det er jo bare å prøve, så finner du ut om du deler slike interesser du også.

Som du sier: Alltid noe nytt.

Nytt er ofte kult, selv om man i utgangspunktet ikke trodde det skulle være noe særlig¨.

Hva har du å tape på å prøve?

Siden du har prøvd disse kunstige rumpene, kan du ikke fortelle litt om hvordan de følels..

Sikkert noen som er interessert.

Jeg har i utgangspunktet ikke lysttil å prøve noe som jeg ikke føler for å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har prøvd disse kunstige rumpene, kan du ikke fortelle litt om hvordan de følels..

Sikkert noen som er interessert.

Jeg har i utgangspunktet ikke lysttil å prøve noe som jeg ikke føler for å prøve...

Det er i mot mine prinsipper å kjøpe plastrumper til over 1000 kroner stk, så jeg har som sagt ikke prøvd det.

Men hadde jeg fått en så skulle jeg selvsagt prøvd den, og gitt en tilbakemelding.

Jeg tenner dog ikke på plastiskfitter. Ei heller plastikkrumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare for andre kvinner da jeg ikke har diskutert det før. Og av de menn som jeg har diskutert vibrator med har alle hatt et ønske om å få se partneren sin bruke den.

Tror de fleste gutter synes det er ok å se partneren bruke dildo på seg selv, men tror ikke så mange jenter ville like at gutten brukte kunstig vagina. Tror ikke det hadde blitt aktuellt annent enn om partnern absulutt ville at jeg skulle. Man gjør jo alt for kvinnen:-) Takke meg til ekte vare:-)) Håper aldri tilgangen til ekte vare blir så dårlig at sjømannsbruden vil bli aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...