Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Ja... absolutt.

Men kanskje du skulle prøve en sjømannsbrud?

Hvis noen gir meg en gratis så skal jeg selvsagt prøve den, men jeg betaler ikke penger for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hvis noen gir meg en gratis så skal jeg selvsagt prøve den, men jeg betaler ikke penger for sånt.

Hvorfor ikke?

Har du aldri betalt for noe du aldri har forsøkt først?

Synes du kvinner bør prøve en dildo før de kjøper seg en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... men du har jo selv sagt at alt burde prøves.

Du har jo ikke noe å tape?

Jeg har ikke runka på motorveien heller, dog har jeg ingen planer om å prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke forundre meg. Får håpe pedo gutta holder seg til slike istedet for barn.

Synes du pedofile som kun ville ha brukt plastikk barn er syke da SSD? og hvorfor /hvorfor ikke?

Spiller det noen rolle om plastikken er formet som en banan/sau/baby? hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke?

Har du aldri betalt for noe du aldri har forsøkt først?

Synes du kvinner bør prøve en dildo før de kjøper seg en?

"Har du aldri betalt for noe du aldri har forsøkt først?"

Jo, men da har jeg hatt lyst på det jeg har kjøpt. Jeg har ikke lyst på en plastikkfitte.

Hadde jeg hatt lyst på det så hadde jeg kjøpt det.

"Synes du kvinner bør prøve en dildo før de kjøper seg en?"

Det er opp til dem.

Cluet er at de kjøper noe de har lyst på, eller noe som kanskje kan hjelpe dem med sexlivet deres.

Jeg trenger ikke hjelp med mitt sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

"Har du aldri betalt for noe du aldri har forsøkt først?"

Jo, men da har jeg hatt lyst på det jeg har kjøpt. Jeg har ikke lyst på en plastikkfitte.

Hadde jeg hatt lyst på det så hadde jeg kjøpt det.

"Synes du kvinner bør prøve en dildo før de kjøper seg en?"

Det er opp til dem.

Cluet er at de kjøper noe de har lyst på, eller noe som kanskje kan hjelpe dem med sexlivet deres.

Jeg trenger ikke hjelp med mitt sexliv.

...ikke? Vel, du vet jo best selv.

Ok, du vil ikke ha plastfitte. Hvorfor ikke? Litt fordomsfull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

....er det bare en myte at gutter onanerer sammen?

Har hørt om det, men tror ikke det er vanlig. Det må i tilfelle være noe pubertetsgreier. Jenter har jo 4-5 ganger fler homoseksuelle erfaringer enn gutter i puberteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du pedofile som kun ville ha brukt plastikk barn er syke da SSD? og hvorfor /hvorfor ikke?

Spiller det noen rolle om plastikken er formet som en banan/sau/baby? hvorfor/hvorfor ikke?

"Synes du pedofile som kun ville ha brukt plastikk barn er syke da SSD? og hvorfor /hvorfor ikke?"

Pedofili ER en sykdom, så dette spørsmålet er jo like dumt som om du spør om jeg synes en med kreft er syk.

"Spiller det noen rolle om plastikken er formet som en banan/sau/baby? hvorfor/hvorfor ikke?"

Hvis pedofile, som faktisk er syke, ville funnet gleden i å feie en dokke, og bare den dokka, så hadde jeg syntes det var en fornuftig måte å takle sykdommen sin på.

Det at du sammenligner dette med en dildo er jo helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, ta med deg mislykket på en biltur til Drammen.

Tror mislykket burde tatt seg en tur til Taj. De ville vært det ultimate par.

Nei, sorry mislykket, det var slemt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synes du pedofile som kun ville ha brukt plastikk barn er syke da SSD? og hvorfor /hvorfor ikke?"

Pedofili ER en sykdom, så dette spørsmålet er jo like dumt som om du spør om jeg synes en med kreft er syk.

"Spiller det noen rolle om plastikken er formet som en banan/sau/baby? hvorfor/hvorfor ikke?"

Hvis pedofile, som faktisk er syke, ville funnet gleden i å feie en dokke, og bare den dokka, så hadde jeg syntes det var en fornuftig måte å takle sykdommen sin på.

Det at du sammenligner dette med en dildo er jo helt utrolig.

ok, nå snakker jeg generellt og spør igjen.

Spiller det noen rolle om plastikken er formet som en banan/sau/baby? hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. kanskje det ville være en ide med "home parties" for menn - med salg av kunstige vaginaer / rectums...

I det hele tatt: en dildo og en "sjømannsbrud" burde kanskje være på ethvert nattbord. Så kunne du se på din partner når han/hun lekte med seg selv... og leketøyet.

I morgen tror jeg jammen jeg skal ut å kjøpe meg et nattbord....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...