Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Og en sjømannsbrud kan vel gjøre det samme - hva om det nå er en sjømannsbrudgom eller sjømannsbrud.

Og så fins det sikkert noen "falske munnhull" også...

En dokka kan aldri gjøre de samme som et menneske. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Om en mann i samme by driver med pedofile saker skader heller ikke meg.

Men da kan jeg jo si at jeg synes akuratt det samme om folk som knuller dyr. Får jeg lov til det?

Folk som har sex med dyr skader jo dyrene, og det er dessuten ikke frivillig for dyrene. Det er ingen forskjell om det skjer ved siden av eller i en annen by, det skjønner du vel. Skal vi si at vi kutter all U-hjelp, det skjer jo ikke i landet vårt, så da kan vi bare glemme dem? Ser du virkelig ikke forskjellen mellom pedofili og homofili?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. At du foretrekker "the real thing" fremfor en dildo er jo et ærlig svar.

Tatt til efterretning.

(Det forklarer vel da også hvorfor du ikke har noen interesse for sjømannsbruder.)

Nei, det gjør det vel ikke. Det er trossalt ingenting i veien for å like begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

En dokka kan aldri gjøre de samme som et menneske. Det sier seg selv.

Men det kan kanskje være til hjelp i forbindelse med masturbasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har sex med dyr skader jo dyrene, og det er dessuten ikke frivillig for dyrene. Det er ingen forskjell om det skjer ved siden av eller i en annen by, det skjønner du vel. Skal vi si at vi kutter all U-hjelp, det skjer jo ikke i landet vårt, så da kan vi bare glemme dem? Ser du virkelig ikke forskjellen mellom pedofili og homofili?

Mener plastikk sau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Folk som har sex med dyr skader jo dyrene, og det er dessuten ikke frivillig for dyrene. Det er ingen forskjell om det skjer ved siden av eller i en annen by, det skjønner du vel. Skal vi si at vi kutter all U-hjelp, det skjer jo ikke i landet vårt, så da kan vi bare glemme dem? Ser du virkelig ikke forskjellen mellom pedofili og homofili?

Er du sikker på at all sexuell kontakt med dyr er skadelig for dem?

Først: jeg anser zoofili for PSYKT.

Men blir en schæferhund skadet om den slikker en kvinne i skrittet?

Foprøvrig synes jeg denne diskusjonen utarter.

Hva med å si noe om hva du synes om bruk av dildo/sjømannsbrud i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med en personlig mening Prozak. om man setter seg på plastikkting eller andre ting ser jeg ingen forskjell på. En dame døde av skadene hun påførte seg da hun satt seg på girspaken i bilen. Synes det rett og slett er no dyrisk over det. Men det får jeg selvfølgelig lov til og mene :)

Synes det også er sykt og knulle dyr osv.

Om disse plastikktingene ligner en banan eller en knall lilla penis spiller ingen rolle. Like sykt og bruke frukt, plastikk , dyr osv i mine øyner.

Jada, jeg oppfattet at det var en personlig mening. Men jeg har litt problemer med å ikke stusse over personlige meninger som ikke har den fjerneste forbindelse med noe logikk eller mening :-)

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onani var djevelens verk i den mørke middelalder, noen kulturer er ikke kommet lenger.

Når vi i dag hører en person si at de ikke onananerer og aldri har gjort det, aldri kommer til å gjøre det, da vil vi nok trekke vedkommendes uttalelser i tvil. Hvis ikke vil vi lure på om det var noe å skryte av, og dernest om vedkommende var helt normal. Hvis vedkommende viser avsky for slikt, da vitner det om en litt innsnevret, litt primitiv og litt uvitende sjel.

Jeg personlig syns det er rarere om en ikke gjør det, eller dum om man ikke gjør det, man går jo da glipp av noe. Man lar være å bruke en mekanisme som SKAL brukes for å holdes i trim.

Man skader jo ingen ? Unntatt at det begynner å vokse hår inni henda, du mister synet og øra detter av :-)

Hår i hendene har vel aldri skadet noen, og syn og hørsel er uansett oppskrytt :-)

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg oppfattet at det var en personlig mening. Men jeg har litt problemer med å ikke stusse over personlige meninger som ikke har den fjerneste forbindelse med noe logikk eller mening :-)

".............."

Ikke i følge din egen personlige mening og logikk mener du vel? *s*

Ja, heldigvis at man stusser ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Jada, jeg oppfattet at det var en personlig mening. Men jeg har litt problemer med å ikke stusse over personlige meninger som ikke har den fjerneste forbindelse med noe logikk eller mening :-)

".............."

...du fornekter deg aldri! Med å overraske, altså!

Men noen ganger e r det jo virkelig langt mellom liv og lære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Det skulle ikke forundre meg. Får håpe pedo gutta holder seg til slike istedet for barn.

Ja... absolutt.

Men kanskje du skulle prøve en sjømannsbrud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hår i hendene har vel aldri skadet noen, og syn og hørsel er uansett oppskrytt :-)

"............."

Greit, men onani utvider ikke din bekjentskapskrets ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...