Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Ja, det er tragisk..

Men som tidligere nevnt her på Dol - jeg driver ikke med veldedighet :-)

Neinei, det var nå bare et forslag. Synd for vår stakkars venn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Beklager hvis jeg såra deg, det var absolutt ikke meninga! Tvert om så jeg muligheten for at du kunne få oppleve noe vakkert og deilig som er alle oss andre menn til del. Jeg veit du sliter tungt nok med et stygt og avskyelig utseende, så det var absolutt ikke meninga å rakke ned på deg.

Helt til slutt, jeg hadde ikke tenkt å tjene penger på dette.

Det skjønner jeg. Men det kan jo hende at hun som du ga oppfordringen til tok dette ille opp.

Men klart: din unnskyldning er akseptert.

...noen unoter fra en musiker må vi da kunne tåle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg såra deg, det var absolutt ikke meninga! Tvert om så jeg muligheten for at du kunne få oppleve noe vakkert og deilig som er alle oss andre menn til del. Jeg veit du sliter tungt nok med et stygt og avskyelig utseende, så det var absolutt ikke meninga å rakke ned på deg.

Helt til slutt, jeg hadde ikke tenkt å tjene penger på dette.

Søren, du hadde ikke tenkt jeg skulle gjøre det gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dette er kanskje et litt vel overspent innlegg?

Jeg ser ingen grunn til å gripe inn i en debatt om masturbasjon. Men jeg kan ikke tenke meg at noen av innleggene her var rettet mot deg personlig, så dersom du føler deg truffet, kan jeg berolige deg.

Ingen her legger seg opp i din praktisering av din seksualitet.

Lykke til!

I middelalderen var skrekken for sex så stor at man f eks begynte å omskjære smågutter for å forhindre onani, man trodde det var skadelig. Det verste er at det barbariske inngrepet gjør vi enda på spebarn, og det er effektivt ! Jada.

Morsom er du med din patetiske elendighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

I middelalderen var skrekken for sex så stor at man f eks begynte å omskjære smågutter for å forhindre onani, man trodde det var skadelig. Det verste er at det barbariske inngrepet gjør vi enda på spebarn, og det er effektivt ! Jada.

Morsom er du med din patetiske elendighet :-)

Av hensyn til deg selv bør du kanskje moderere deg.

Istedenfor å tillegge folk meninger de ikke har, kan du kanskje snakke åpent ut om dine tanker om masturbasjon. Dette er jo tydelig noe som opptar deg, og det er sikkert noen her som har trid til å lese igjennom det du har på hjertet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne bruk av retoriske spørsmål er jo helt håpløs - tenk deg om... har jeg sagt at jeg synes onani er sykt?

(Nei!)

...du kan ikke begrunne at noe er sykt eller ikke foruten å referere til hva du føler er sykt / ikke sykt.

Og en begrunnelse med base i ditt følelsesliv er ikke å anse som noe annet enn en meningsytring.

Punktum.

Du sa du delte Tai sitt syn på sexuelle hjelpemidler som sykt.

Det var dine ord.

Drit i onani, da. Men hvorfor mener du at det er sykt å bruke hjelpemidler til onani? For DET har du sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Av hensyn til deg selv bør du kanskje moderere deg.

Istedenfor å tillegge folk meninger de ikke har, kan du kanskje snakke åpent ut om dine tanker om masturbasjon. Dette er jo tydelig noe som opptar deg, og det er sikkert noen her som har trid til å lese igjennom det du har på hjertet.

Lykke til!

Allting er så trist og leit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Du sa du delte Tai sitt syn på sexuelle hjelpemidler som sykt.

Det var dine ord.

Drit i onani, da. Men hvorfor mener du at det er sykt å bruke hjelpemidler til onani? For DET har du sagt.

Riktig, "for min del" er sexuelle hjelpemidler psykt. Det vil ikke si at det er psykt for andre. Jeg registrerer at noen liker å stikke ting opp i urinrøret sitt - jeg gjør det ikke. Men jeg fordømmer ikke dem for det.

SLik er det også når det gjelder bruk av "sjømannsbrud" / dildo... jeg fordømmer ikke dem som liker slikt. Men det er definitivt ikke noe for meg.

Jeg fordømmer ikke at du koser deg med dildo - håper du vet det nå!

Ikke meningen å såre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig, "for min del" er sexuelle hjelpemidler psykt. Det vil ikke si at det er psykt for andre. Jeg registrerer at noen liker å stikke ting opp i urinrøret sitt - jeg gjør det ikke. Men jeg fordømmer ikke dem for det.

SLik er det også når det gjelder bruk av "sjømannsbrud" / dildo... jeg fordømmer ikke dem som liker slikt. Men det er definitivt ikke noe for meg.

Jeg fordømmer ikke at du koser deg med dildo - håper du vet det nå!

Ikke meningen å såre deg!

Du vil tydligvis ikke svare på spørsmålet mitt.

Jeg spør: HVORFOR synes du det er sykt.

Jeg vet du synes det, og det er helt greit, men jeg lurer på HVORFOR?

Forstår du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Riktig, "for min del" er sexuelle hjelpemidler psykt. Det vil ikke si at det er psykt for andre. Jeg registrerer at noen liker å stikke ting opp i urinrøret sitt - jeg gjør det ikke. Men jeg fordømmer ikke dem for det.

SLik er det også når det gjelder bruk av "sjømannsbrud" / dildo... jeg fordømmer ikke dem som liker slikt. Men det er definitivt ikke noe for meg.

Jeg fordømmer ikke at du koser deg med dildo - håper du vet det nå!

Ikke meningen å såre deg!

Urinrøret ? Det hørtes ikke så godt ut, fortell du som har greie på det ! Du må latent være veldig opptatt av sex som holder denne strengen i gang. En homofob jeg vet om viste seg å være homo selv 30 år etter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Du vil tydligvis ikke svare på spørsmålet mitt.

Jeg spør: HVORFOR synes du det er sykt.

Jeg vet du synes det, og det er helt greit, men jeg lurer på HVORFOR?

Forstår du? :)

Svar: jeg synes det er "sykt" (i betydningen abnormt) fordi jeg føler at det er sykt. Jeg vil legge til at min oppfatning av dette ikke er særlig viktig, sett fra mitt ståsted.

Jeg anser det som umulig å argumentere rasjonalt for at bruk av "sjømannsbrud" i eller utenfor parforhold hverken er normalt eller sykt.

PS! "Normalt" i betydningen "ikke sykt" - jeg tenker da ikke på statistikk.

Håper dette var svar på ditt spørsmål.

Ellers ønsker jeg å legge til at jeg for min del ikke synes det er så interessant om bruk av hjelpemidler er sykt eller ikke - det får bli en privatsak.

Tror vi må akseptere at vi er forskjellige, noen liker å bruke "sjømannsbrud" andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tja... noen vil si at det er litt sykt å ligge med en dukke - men for sndre er dette helt ok.

For noen er det en forskjell på bruk av fingre og bruk av ikke-organisk material - for noen er dette ikke særlig viktig.

Kanskje det ikke er særlig sykt å drive på med en dukke? ...med en dildo... med en "kunstig vagina"?

Hvem kan si?

Jeg ville følt meg en smule dum med en oppblåsbar. De fleste oppblåsbare som selges i dag er gave til en jubilant som fleip, og det selges m a n g e .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Urinrøret ? Det hørtes ikke så godt ut, fortell du som har greie på det ! Du må latent være veldig opptatt av sex som holder denne strengen i gang. En homofob jeg vet om viste seg å være homo selv 30 år etter ...

Håper ikke samme erfaring gjelder for pedofobe. Det er mange av oss som avskyr pedofili!

Videre: det er dokumentert at det er mennesker som finner lyst og glede i å stikke elementer inn i urinrøret. Selv anser jeg dette for å være sykt. Men jeg kan ikke rimeligvis overføre mine egne preferanser på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg ville følt meg en smule dum med en oppblåsbar. De fleste oppblåsbare som selges i dag er gave til en jubilant som fleip, og det selges m a n g e .

Enig. I tillegg ville jeg følt meg dum med en dildo. Men her er vi visst forskjellige noen og hver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Håper ikke samme erfaring gjelder for pedofobe. Det er mange av oss som avskyr pedofili!

Videre: det er dokumentert at det er mennesker som finner lyst og glede i å stikke elementer inn i urinrøret. Selv anser jeg dette for å være sykt. Men jeg kan ikke rimeligvis overføre mine egne preferanser på andre.

Heterofobe finnes også, blant fleipete homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Heterofobe finnes også, blant fleipete homofile.

Interessant. Det visste jeg ikke. Men det høres jo ikke usannsynlig ut. Skapheteroer, da... kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Interessant. Det visste jeg ikke. Men det høres jo ikke usannsynlig ut. Skapheteroer, da... kanskje.

Dette begynner virkelig å bli interessant, og komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...