Gå til innhold

Du får vænte til frædda

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

I gamle dager var fredagen den store dagen for sex. Vet noen hvorfor ?

I en gammel bok så jeg at mannen ville ligge med kona FØR han hoppa i badestampen. Det har jeg sett i andre tekster også. Er det så heldig da ? Med hardt kroppsarbeid og ingen vask på en uke er vel gubben ikke helt rein ?

Skrevet

Det er noe i det i dag også.

F.eks. har jeg oftere sex i helgene enn midt i uka.

En kombinasjon av forspiel med gode venner, en tur på byen, for så å ha sex resten av natta, samt morgenen, er ofte ensbetydende med en fin helg.

Skrevet

næsj, de tok sikkert en rask'en ved kjøkkenbenken på tirsdag og en kjapp'n i kølabingen på torsdag.

Skrevet

Vet du hvorfor de kaller onsdagen for lille lørdag da??

Er det da fordi de vasker seg den dagen midt i uka og har sex da oxo??

Ikke vet jeg..

;-)

Skrevet

En del menn digger luka av kjønn og med dagens hyppighet på underlivsvask er det nok lite igjen av den "originale" kjønnslukta. Det stinka vel nærmest kjønn på freda'n da siden ingen av dem hadde vaska seg på nesten ei uke! :o)

Skrevet

Hei.. Har du sett den nye reklamen for norvegia..

Han må vente te fræddan han oxo....

;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hei.. Har du sett den nye reklamen for norvegia..

Han må vente te fræddan han oxo....

;-)

Det var det jeg så, da jeg kom på et aktmaleri som heter "Fredagskvelden", tror jeg, husker ikke malern.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...